Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

تانکر پلاستیکی

تانکر پلاستیکی مخزن آب پلیمری تک لایه یا سه لایه

تانکر پلاستیکی

تانکر پلاستیکی را به عنوان مخزن پلی اتیلنی یا تانکر پلی اتیلن می شناسند که از آن برای نگهداری و همچنین ذخیره سازی آب و سیالات استفاده می شود البته در نظر داشته باشید که سیالاتی که در این مخزن نگهداری می‌شوند باید با پلی اتیلن سازگار باشد پلاستیکی معمولاً در ساختمان کشاورزی و همچنین صنایع شیمیایی ذخیره‌سازی و همچنین حمل و نقل آب و دیگر مایعات استفاده می کند امروزه بسیار لوازم و تجهیزات از مواد پلی اتیلنی استفاده می کنند مانند ظروف های پلی اتیلن این ظروف بسیار محبوب می باشد در ادامه شما را با مزایای مخزن پلی اتیلن مایع و نقطه ضعف های آنها آشنا خواهیم کرد.

مخزن آب پلیمری تک لایه یا سه لایه

مزایای تانکر پلاستیکی

این تانکر های پلاستیکی به راحتی برای خرید در دسترس می باشند و همچنین حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد یکی دیگر از مزایای این که به دستگیری مواد تولیدی آن با سیالات وسیع می باشد.
همچنین تانکرهای پلاستیکی در شکل و اندازه متفاوت با تنوع بالا در بازار وجود دارد.
مزایای برتر می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر خوردگی ها و زنگ زدگی نام برد همچنین این مخازن دارای طول عمر بالا ترین می باشد.
اگر شما می خواهید مخزن ذخیره آب را با قیمت مناسب تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این تانکرهای پلاستیکی می باشد که وزن آن معمولاً کمتر از تانکر های دیگر می باشد.
یکی دیگر از مزایای این تانک ها تولید آن توسط مواد آنتی uv می باشد که در برابر اشعه فرابنفش آفتاب معمولاً بسیار مقاوم می باشد.

تولید و فروش انواع دستگاه کارواش بخار در ایران

نحوه تولید مخازن پلی اتیلن

از فرایند قالب گیری دورانی در تولید مخازن پلی اتیلن استفاده می کند که در اینجا معمولا از ترکیب یک ماده پلیمری پودری با مواد حفاظتی تشکیل شده و درون یک قالب دو تکه می ریزند مقدار ترکیبات بستگی به موادی که در داخل مخزن نگهداری می‌شود دارد و در آخر این قالب را در کوره با دمای مناسب می‌پردازد در داخل آن قالب در ۳۶۰ درجه حرکت می کند که باعث ذوب شدن ترکیبات داخل قالب می گردد پس از پایان این مرحله معمولا این قالب را به کوتاه خنک کننده منتقل می‌کنند.
و به مرور حرارت را کمتر می کند و اینگونه تانکرهای پلاستیکی یا همان مخازن پلی اتیلن تولید می شود.

جرم مخصوص تانکرهای پلاستیکی

این تانکرهای پلاستیکی در اندازه گیری مختلف و همچنین در درجه بندی های متفاوت برای نگهداری سیالات با چگالی های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود جرم و وزن مخزن پلی اتیلن یا همان تانکر پلاستیکی همراه با مواد تقویت کننده و همچنین بهبود دهنده به ماده اولیه مخزن افزوده می‌شود تا توانایی مخزنه تانکر پلاستیکی در برابر تنش های هیدرو استاتیکی در مقاومت داشته باشد.
معمولاً جرم مخصوص تانکر پلاستیکی در داخل کاتالوگ محصولاتی که شما خریداری می کنید درج شده است.

ضخامت مخازن پلی اتیلن

ضخامت تانکرهای پلاستیکی به گونه ای می باشد که می تواند فشارهای سیالات داخل مصالح دیواره را به راحتی می توانند تحمل کنند کرکت ضخامت دیواره در قدرت های مخزن بسیار تاثیر دارد.

قابلیت سازگاری تانکر پلاستیکی

پلاستیکی معمولا از جنس پلیمر تولید می شود که در برابر مواد مانند آفت کش ها و مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردارند در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از این های پلاستیکی نگهداری بنزین و سوخت های دیگر استفاده نکنید چرا که باعث سفت کننده شدن پلاستیکی می شود شما می توانید در این موارد از پروتئین هایی که مناسب می باشند استفاده کنید شما می توانید برای نگهداری سوخت های زیستی از مخازن پلی اتیلن ساخته شده توسط رسانه های آمریکایی استفاده کنید همچنین این روغن های نفتی نیز باعث نفوذ پذیری و نرم شدن تانکر پلاستیکی می‌شود و به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان برای نگهداری بنزین و روغن های نفتی از تانکر های پلاستیکی استفاده نکنید در حال حاضر شما می توانید با مخازن ذخیره‌سازی را در جنس های مختلف با وزن های مختلف برای اهداف مختلف تهیه نمایید.

مطالب فوق که مطالعه کردید در زمینه تانکر های پلاستیکی که یکی از مخازن ذخیره سازی آب و دیگر مواد سیالات می باشد که شما می توانید با توجه به نوع مواد مورد نظر تانکر پلاستیکی مناسبی را انتخاب و خریداری نمائید در نظر داشته باشید که تمامی مخازن را با قیمت های مناسب و همچنین با گارنتی معتبر از فروشگاه ما خریداری نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =