Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مخزن آب زیر شیروانی

مخزن پلی اتیلن عمودی

مخزن آب زیر شیروانی

مخزن آبی که برای زیر شیروانی ها و محل هایی که دارای سقف های کوتاه می باشند استفاده می شود باید دارای ارتفاع کم و به گونه ای باشند که در فضای کوچک به راحتی نصب شود.
در این مطلب قصد داریم مخزن آب پلی اتیلن را که قابلیت استفاده در فضا های کوچک و کم ارتفاع دارند را برای شما توضیح و معرفی کنیم شما می توانید پس از مطالعه اگر نیاز به خرید از طریق همین سایت اقدام به خرید کرده و برای مشاوره وراهنمایی نیز می‌توانید از همکاران ما کمک بگیرید.

مخازن آب مناسب در زیر شیروانی ها

همانطور که می دانید شهر های شمالی و شهر هایی که باران خیز می باشد سقف خانه های خود را به صورت شیب دار می سازند که معمولا از شیروانی ها استفاده می کنند این خانه ها دارای فضای کوچک و همچنین ارتفاع کم می باشد.
اکثر  شیروانی ها دارای ارتفاع کمی می باشند به همین خاطر نمی توان از هر مورد مخزن آبی در این فضاها استفاده کرد برای خرید مخزن آب برای زیر شیروانی، حجم مخزن آب در نظر بگیرید چرا که حجم‌مخزن در انتخاب نوع آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر ارتفاع زیر شیروانی شما بسیار کوتاه نباشد و همچنین حجم آب مورد نیاز شما نیز نیز زیاد نباشد شما می‌توانید از مخازن پلی اتیلنی افقی انتخاب کنید چرا که بهترین گزینه در این موارد می باشند البته شما می توانید از مخازن عمودی که در حجم ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتری هستند نیز انتخاب کنید که در بین مخازن عمودی مدل های کوتاهی نیز وجود دارد و قابل نصب در زیر شیروانی ها و زیر پله ها می باشد.
اگر حجم آب مورد نیاز شما کمتر از ۱۰۰۰ لیتر می‌باشد از مخازن عمودی استفاده کنید چرا که در سایز ها و با تنوع بالا تولید و به بازار عرضه می‌شود و در فضا های کوتاه مانند زیر شیروانی ها نیز قابل استفاده می باشد اما اگر می خواهید از مخازن عمودی استفاده کنید محلی که قرار است مخزن آب در آن محل نصب کنید اطمینان حاصل کنید که از استحکام مناسبی برخوردار باشد چرا که در مخازن عمودی آب فشار تنها به یک از محل نصب مخزن وارد می شود.
ارتفاع زیر شیروانی بسیار کمتر باشد شما نمی توانید از مخازن افقی و عمودی استفاده کنید در این مواقع بهتر است سراغ مخزن آب پلی اتیلن مکعبی افقی بروید چرا که مخازن بزرگ ترین نوع آن حجم ۲۰۰۰ لیتری دارد یعنی حاضر مکعبی افقی دارای محدودیت حجم می باشد همچنین دارای ارتفاع کمی می باشد انتخاب برای شما همین مخازن مکعبی و موفق می باشد اما در نظر داشته باشید به خاطر طرح و شکل این مخازن از قیمت بالاتری برخوردارند.

ویژگی های مخازن پلی اتیلنی و پلاستیکی

یکی از ویژگی های تنوع بالای این محصولات می باشد که با توجه به این تنوع بالا نیازهای متفاوت و متعددی را در صنایع مختلف برطرف می کند به خاطر این تنوع بالا شما می توانید برای مغازه مادرش برای زیر شیروانی ها که باید از خواص زیر شیروانی ها استفاده کنید تا در سقف های کوتاه تر باشد می توانید از آن ها استفاده کنید فروشگاه ما با توجه به تنوع بالا به مخازن آب و همچنین به عنوان معتبرترین مرکز فروشگاه اینترنتی ایران می‌تواند رفع نیاز شما در زمینه خود از زیر شیروانی برطرف کند.
خازن زیر شیروانی توسط فروشگاه ارائه می شود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همچنین دارای ارتفاعی که می باشد که شما می توانید زیر شیروانی ها از زیر پل ها استفاده کنید در نظر داشته باشید که بسیار سبک بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز از مقاومت بالایی برخوردارند.
مخازن پلی اتیلنی از پرکاربرد ترین مخازن برای ذخیره سازی آب و مواد دیگر می باشد که دارای قابلیت نصب انواع اتصالات بر روی آن می باشد.
در نظر داشته باشید که مخزن ذخیره سازی پلی اتیلنی معمولاً در حجم ۸۰ تا 1000 لیتر تولید و به بازار عرضه می‌شود که این مخازن برای نصب زیر شیروانی و زیر پله ها که دارای محدودیت فضایی می باشند بسیار مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =