Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

تانکر آب نیسانی

تانکر آب نیسانی

در این مقاله به بررسی تانکر آب نیسانی و انواع آن می پردازیم. از تانکر یا مخزن معمولی به هیچ عنوان نمی توانید برای پشت نیسان استفاده کنید چرا که نیسان همیشه در حال حرکت می باشد بنابراین شما باید از مخازنی استفاده کنید که مقاوم باشد و همچنین از دیوار های مقاومتی تولید شده باشد چرا که بتواند به راحتی ضربه هایی که از جا به جایی مواد در داخل تانکر را به راحتی کنترل کند.
در نظر داشته باشید که منتظر نیسانی برای وانت برای وانت نیسانی بنزین یا دوگانه سوز و غیره با انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که در تولید این مخازن از مواد اولیه مرغوب که دارای مقاومت بسیار بالا باشد استفاده می شود در نظر داشته باشید که این مخازن به راحتی قابل جا به جایی می باشد و شما می توانید در درون آن از انواع مایعات یا مواد سوختی مواد شیمیایی و غیره نگهداری کنید.
در برخی مناطق که قطعی و فشار کم آب می باشند برای حمل آب شرب، آبزیان و غیره از تانکر پشت نیسان نیز می توانند استفاده کنند در نظر داشته باشید که مخازن نیسانی از مواد پلی اتیلن تولید می‌شود که معمولا در حجم 2000 لیتر در بازار موجود می باشد و دارای ابعاد مناسبی می باشد که شما می توانید به راحتی بر روی وانت های نیسان نصب کنید.

 

مزایای تانکر آب نیسانی

این تانک را در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند و همچنین با مواد شیمیایی نیز سازگار می باشد.
یکی دیگر از مزایای تانکرهای نیسانی سازگاری آن برای نگهداری مواد خوراکی و بهداشتی می باشد همچنین می توان به قابلیت جابجایی آسان و نصب آسان آن نیز اشاره کرد.
یکی دیگر از مزایای مهم تانکر های نیسانی قابلیت لایه محافظ در برابر اشعه uv آفتاب می باشد چراکه امکان دارد تیسان یا وانت نیسانی همیشه در زیر آفتاب باشد با توجه به لایه محافظی که در این مخازن وجود دارد نور آفتاب تاثیر بر مواد داخل تانکر های نیسانی ندارد.

آیا از مخزن پلاستیکی می توان به جای مخزن نیسانی استفاده کرد؟

به هیچ عنوان نمی توانید از مخزن های پلاستیکی یا پلی اتیلنی به عنوان مخزن های نیسانی استفاده کنید چرا که مخزن معمولی برای محل سکون و ثابت طراحی و تولید شده‌اند و تحمل ضربات را ندارند در صورتی که باید مخزن نیسانی بسیار مقاوم باشد و تحمل ضربات بر اثر حرکت سیال را در پشت نیسان ها داشته باشند در نظر داشته باشید که مخازنی3.قت برای استفاده پشت نیسان ها طراحی و تولید و به بازار عرضه می شود که شرایط لازم را دارا می باشد.*96

تفاوت مخزن نیسان پلاستیکی و مخزن فلزی

در نظر داشته باشید که مخازن نیسان پلی اتیلنی در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشد در صورتی که مخازن فلزی از مقاومت کمتری برخوردار می باشد مخزن آب پلی اتیلنی معمولا با بسیاری از مواد شیمیایی سازگار می باشد که شما می توانید از آن برای حمل و نقل مواد شیمیایی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که مخازن پلی اتیلنی برای حمل و نقل و جابجایی و همچنین نصب است بسیار مناسب تر و راحت تر است مخازن فلزی می باشد.
مخزن فلزی معمولا از روکش گالوانیزه تولید می‌شوند که این گالوانیزه در برابر آفتاب مقاوم بوده و امکان دارد آفتاب بر مواد داخل مخزن تاثیر بگذارد اما مخازن پلی اتیلنی از لایه محافظی در برابر آفتاب استفاده شده است که به هیچ عنوان آفتاب در مواد داخل مخازن تاثیری ندارد.

شما می توانید برای تهیه مخازن مورد نیاز خود قبل از خرید با مشاوران ما تماس گرفته تا در انتخاب نوع مخزن شما را راهنمایی کند در نظر داشته باشید که این مخازن با توجه به شرایط استفاده و موادی که در داخل آن قرار می دهید مورد استفاده می باشند که می‌توانید در هرجای ایران که هستید جهت سفارش مخازن پلی اتیلنی یا مخازن فلزی مورد نیاز خود با ما تماس گرفته و در کمترین زمان تحویل بگیرید یکی دیگر از مزایای فروشگاه ما این است که محصولات ما دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند.

همچنین یکی دیگر از امتیازات فروشگاه ما نسبت به بقیه فروشگاه ها قیمت مناسب محصولات ما می باشد که شما می توانید تمامی محصولات پلی اتیلنی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *