Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

کارواش بخار غیر استاندارد چیست؟

در این مقاله به بررسی کارواش بخار غیر استاندارد خواهیم پرداخت. امروزه کارواش‌های بخار از محبوبیت بالایی برخوردار است باید این کارواش ها برخی نکات مهم را مد نظر داشته باشند در این مقاله کارواش بخار غیر استاندارد را برای شما بازدید کنندگان گرامی ذکر می کنیم.

 

معرفی کارواش بخار غیر استاندارد

کارواش بخار از دستگاه بخارشوی صنعتی استفاده می کند که شما باید مدل مناسب دستگاه بخارشوی صنعتی را جهت استفاده تهیه کنید توجه داشته باشید که دستگاه بخار شوی صنعتی توسط شرکت های مختلف طراحی و روانه بازار می‌شود که تفاوت بسیار زیادی در کیفیت این دستگاه ها وجود دارد.
در دستگاه بخارشوی صنعتی قطعات زیادی به کار گرفته شده اند که کیفیت این قطعات و راندمان و عملکرد دستگاه بخارشوی تاثیر بسیاری دارد و اگر یکی از این قطعات دچار کوچک ترین آسیب شود دستگاه بخارشوی راندمان و عملکرد مناسبی نخواهد داشت توجه داشته باشید که بیمه خسارات ناشی از دستگاه های بخارشوی صنعتی غیر استاندارد را قبول نکرده و در صورتی که در کارواش های بخار از دستگاه‌های بخار شوی صنعتی غیر استاندارد استفاده کنند هیچ گونه خسارتی از طرف بیمه قبول نمی شود پس شما زمانی که می خواهید دستگاه بخارشوی صنعتی را جهت استفاده در کارواش بخار تهیه و خریداری کنید سعی کنید از شرکت تولید کننده معتبر و مناسبی خریداری کنید البته در نظر داشته باشید که شرکت های تولید کننده دستگاه بخارشوی صنعتی از خدمات و گارانتی های معتبر نیز برخوردار هستند که در صورت مشکل شما می توانید از گارانتی دستگاه بخارشوی صنعتی استفاده کنید.
دستگاه بخارشوی صنعتی به صورت طرح ژنراتوری و طرح بویلری تولید و روانه بازار می شود.

تمامی دستگاه هایی که تولید می شود و دارای استاندارد ملی هستند معمولاً ردیابی ملی را دارند تا با مراجعه به سایت سازمان ملی استاندارد ایران از استاندارد بودن دستگاه شد و اینک در ردیابی ملی پروانه درج شده است در کارواش بخار غیر استاندارد از دستگاه های بخار شوی صنعتی غیر استاندارد استفاده می‌کند که معمولاً این دستگاه مورد استفاده فاقد پروانه و کد ردیابی ملی می‌باشد و امکان دارد تا در صورت استفاده از این دستگاه ها کیفیت اتومبیل شما کاسته شده و مشکلاتی را برای اتومبیل شما به همراه داشته باشد.

درصورتی که به کارواش های بخار جهت شستشوی اتومبیل مراجعه می‌کنید حتماً پروانه استاندارد را درخواست کرده تا به شما نشان دهند در صورتی که معرفی گواهی دیگری برای شما بیاورند هیچ گونه فقط اعتبار نیست.

نداشتن خدمات پس از فروش

توجه داشته باشید که در صورتی که دستگاه‌های بخارشوی صنعتی غیر استاندارد باشد این دستگاه ها فاقد خدمات پس از فروش بوده و نصب و راه اندازی دستگاه و آموزش کار با دستگاه نیز به عهده خود خریداری می باشد که امکان دارد این افراد به خوبی کار با دستگاه بخارشوی صنعتی را بلد نبوده و مشکلاتی برای اتومبیل های شما در حین شستشو در کارواش ایجاد شود.

یکی دیگر از نکاتی که در کارواش بخار غیر استاندارد وجود دارد این است که لکه های مختلفی که بر روی اتومبیل شما وجود دارد را به خوبی پاک نکرده و همچنین در سطح اتومبیل پخش خواهد کرد.

کارواش بخار غیر استاندارد معمولاً دستگاه های بی‌کیفیتی جهت شستشوی اتومبیل استفاده کرده که باعث می‌شود تا کیفیت کار پایین آمده و مشتریان راضی نباشند.

توجه داشته باشید که شما اگر می خواهید جهت شستشوی اتومبیل به کارواش مراجعه کنید حتماً به کارواش های بخارشوی معتبر و مجاز مراجعه کنید تا آسیبی به اتومبیل شما وارد نشود.

دستگاه های بخار شوی صنعتی به صورت استاندارد و با استفاده از قطعات با کیفیت در شرکت خزر منبع تولید و روانه بازار شده است که تمامی دستگاه‌ها دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد یعنی پس از اینکه شما دستگاه بخارشوی صنعتی را تهیه و خریداری کرده اید نصب و راه اندازی دستگاه بر عهده همکاران بوده و همچنین آموزش استفاده از دستگاه برای شما خواهند داشت.

دستگاه بخارشوی صنعتی تولیدی توسط خزر منبع دارای پروانه استاندارد بوده که در این پروانه استاندارد کد ردیابی ملی درج شده که شما جهت اطمینان می توانید به سایت سازمان ملی استاندارد مراجعه کرده و از استاندارد بودن محصول مطمئن شوید. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز جهت مشتریان گرامی در نظر گرفته تا به خوبی بتوانید از خدمات خزر منبع بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *