Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

چرا باید از نانو بخار استفاده کرد؟

چرا باید از نانو بخار استفاده کرد ؟ در این مقاله در سایت خزر منبع قصد داریم دلایل استفاده از کارواش نانو بخار را برای شما بازدیدکنندگان گرامی مورد بررسی قرار دهیم.

 

باید بگوییم چرا باید از نانو بخار استفاده کرد؟

همانطور که می دانید امروزه اکثر کارواش ها از نانو بخار استفاده می کند و این به خاطر مزایای بالایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که در ادمه این مبحث مزایای کارواش نانو بخار را برای شما ما ذکر کنیم.

 

کاهش زمان شستشو ماشین

بهتر است بدانید که در کارواش های نانو بخار تنها یک بار بدنه اتومبیل را شستشو می دهند مشاهده خواهید کرد که بسیار تمیز شده و هیچ لکه و الودگی بر روی بدنه اتومبیل باقی نمی ماند و دیگر نیاز به شستشوی دوباره ندارد همچنین شما نیازی به خشک کردن بدنه اتومبیل ندارید و بلافاصله پس از بخار شوی بدنه اتومبیل خشک می شود.

کاهش مصرف آب

در کارواش نانو بخار از آب کمتری برای شستشوی استفاده می شود که به راحتی می‌توان در مصرف آب کارواش صرفه جویی کرد امروزه که دغدغه کم ابی وجود دارد بهترین روش برای کارواش ها استفاده از کارواش نانو بخار می باشد.

صرفه جویی در وقت مشتریان

مراحل شستشوی اتومبیل در کارواش نانو بخار به سرعت انجام شده و مدت زمان کمتری نیاز دارد و مشتریان در اسرع وقت اتومبیل خود را شسته شده از کارواش تحویل گرفته و خارج می‌شوند.

ضدعفونی کردن داخل خودرو

بهتر است بدانید که در کارواش نانو بخار با توجه به حرارت بالایی که بخار دارد تمامی قارچ ها و باکتری های موجود بر روی بدنه اتومبیل و همچنین در داخل اتومبیل از بین می روند. توجه داشته باشید که کارواش نانو بخار هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

براق و درخشان شدن بدنه خودرو

مواد نانو که در کارواش نانو بخار استفاده می شود بدنه اتومبیل را درخشان و براق کرده و همچنین آلودگی ها جذب بدنه اتومبیل نخواهند شد.

موتورشویی با بخار

موتورشویی اتومبیل‌ها یکی از دغدغه های اصلی در کارواش ها می باشد که معمولا در کارواش بخار عادی زمانی که موتورشویی انجام شود باید صبر کرد تا موتور خشک شود که ماشین روشن شود اما در کارواش نانو بخار به این صورت نیست موتورشویی با حرارت انجام شده و بلافاصله خشک می شود. همچنین در نظر داشته باشید در کارواش نانو بخار نیازی به استفاده از مواد شوینده ندارید تمامی لکه و الودگی هایی که بر روی موتور اتومبیل وجود دارد توسط بخار از بین می رود.

کارواش نانو بخار مزایای فراوانی دارد اما باید در نظر داشته باشید که اگر از دستگاه های با کیفیت های بالا و معتبر استفاده نشود امکان آسیب رسیدن به اتومبیل های مشتریان وجود دارد.

بهتر است بدانید که شرکت‌های فراوانی در ایران فعالیت دارند که نسبت به طراحی و تولید دستگاه های بخار اقدام کرده و این دستگاه ها با تنوع و کارایی متفاوتی در بازار وجود دارد که شما می توانید این دستگاه ها را جهت استفاده تهیه کنید اما در زمانی که برای خرید این دستگاه ها مراجعه می کنید باید سعی کنید بهترین و مناسب ترین آن را با توجه به مورد نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

نکته مهمی که باید شما در هنگام خرید دستگاه های بخار مد نظر داشته باشید این است که این دستگاه ها شامل گارانتی باشد در صورتی که دستگاه های بخار شامل گارانتی می باشند در صورت کوچک ترین مشکلی در این دستگاه ها شما می توانید از خدمات گارانتی آن ها استفاده کرده و آن را برطرف کنید.
مجموعه خزر منبع یکی از تولید کنندگان برتر در ایران می باشد که دستگاه های بخار را با کیفیت بالا و در تنوع مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. توجه داشته باشید که در ساخت و تولید این دستگاه ها از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و دارای گارانتی می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر این دستگاه‌ها را تهیه و در کارواش از آن بهره مند شوید.

جهت تهیه و خرید دستگاه های بخار می توانید با کارشناسان خزر منبع تماس بگیرید تا با راهنمایی و مشاوره های لازم به صورت کاملا رایگان بتوانید با توجه به مورد استفاده خود بهترین و مناسب ترین دستگاه های بخار تولیدی خزر منبع را با گارانتی  و کیفیت عالی تهیه و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =