Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

وان پلی اتیلن شیلاتی

وان های شیلاتی

از وان پلی اتیلن شیلاتی معمولاً برای تولید و پرورش ماهی و همچنین وان زالو و غیره استفاده می کنند در نظر داشته باشید وان پلاستیکی یا وان شیلاتی و غیره معمولاً در بازار به عنوان وان پلی اتیلنی شناخته می شود که با توجه به پرکاربرد بودن وان های پلی اتیلنی در سال های اخیر پرفروش ترین وان ها می باشد که در حوزه شیلاتی و همچنین در حوزه صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.

جهت خرید دستگاه کارواش بخار از سایت خزر منبع روی لینک کلیک کنید.

 

وان شیلاتی معمولاً از مواد اولیه پلی اتیلن یا فایبرگلاس تولید و به بازار عرضه می شود که از بهترین ویژگی های کمی و کیفی برخوردار می باشند و برای پرورش انواع آبزیان مانند ماهی ها زالو و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند در نظر داشته باشید که شما می توانید از این وان ها برای مصارف دامی صنعتی و همچنین کشاورزی نیز استفاده کنید این وان ها علاوه بر مزایای زیادی که دارند از قیمت مناسب تری نیز نسبت به وان های دیگر برخوردارند.
وان های شیلاتی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارند معمولا همیشه مورد توجه  پرورش دهندگان ماهی ها زالوها و غیره بوده است.

کاربرد وان های شیلاتی و پلاستیکی

یکی از کاربرد های وان های شیلاتی استفاده در پرورش میگو و همچنین پرورش ماهی و زالو می باشد.
از کاربرد های وان شیلاتی استفاده از آن در صنایع نساجی و همچنین در صنایع لبنی می باشد.

ویژگی های وان های پلی اتیلنی و وان های شیلاتی

یکی از ویژگی های مهم این وان ها دارا بودن نشانه ملی استاندارد و همچنین پروانه بهداشتی می باشد.
یکی دیگر از مزایای وان های شیلاتی مقاومت در برابر حرارت و تابش نور آفتاب و همچنین آب و غیره می باشد.
در نظر داشته باشید که وان های شیلاتی با توجه به وزن کمی که دارند به راحتی قابل جابجایی می باشند و شما می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

چه تعداد از وان های شیلاتی یا پلی اتیلنی برای پرورش مورد نیاز شما می باشد؟

فرض کنید شما می خواهید برای پرورش زالو از وان های پلاستیکی یا همان شیلاتی استفاده کنید قبل از خریداری وان های شیلاتی باید فضایی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید و هم سرمایه اولیه پرورش و غیره را در نظر بگیرید برای پرورش زالو حتما از وان های مربع یا مستطیل شکل استفاده کنید چراکه این وان ها نسبت به وان های دایره ای از سطح کم و عمق زیاد تری برخوردارند.
به شما پیشنهاد می کنیم از وان های ۱۰۰۰ لیتری استفاده کنید و می توانید دور وان ها را جزیره سازی کنید اگر از وان هزار لیتری استفاده کنید به راحتی می توانید در داخل هر وان 300 مولد بریزید تا نگهداری و تکثیر شود.
اگر شما دفعه اولی است که میخواهید کار پرورش زالو انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم از وان های صد لیتری استفاده کنید چرا که هم ابعاد مناسبی دارند و هم میتوانید به راحتی این وان ها را جابجا کنید در نظر داشته باشید که با توجه به هزینه ای که شما قرار است قبول کنید میتوانید تعداد وان ها را کم یا زیاد کرد.
یکی دیگر از نکات لازم که باید مد نظر قرار دهید این است که تمامی وان های پلی اتیلن یا شیلاتی که در بازار موجود می باشد نباید بیش از دو سوم آن پر شود چرا که ممکن است این وان ها دچار تغییر شکل بوده و انعطاف پذیری خود را از دست بدهند که در این صورت باید حتماً از حفاظ های آهنی و فلزی برای حفاظت از وان های شیلاتی یا پلی اتیلنی استفاده کنید.

توجه داشته باشید شما می توانید وان های شیلاتی را در ظرفیت های گوناگون از ۲۰ لیتر تا ۵ هزار لیتر تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید در خرید وان های پلی اتیلنی حتماً دقت کنید تا محصولات بی کیفیتی را به شما ارائه ندهند چرا که امروزه در کشور ما از پلی اتیلن کم کیفیت نیز در تولید وان های پلی اتیلنی استفاده می کنند اگر نیاز به خرید وان های پلی اتیلنی شیلاتی داشتید می توانید از طریق سایت اقدام کنید و محصولات با کیفیتی را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید در نظر داشته باشید که ما به خاطر راحتی و آسایش مشتریان عزیزمان امکان ارسال به سراسر ایران را نیز فراهم کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =