Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ضدعفونی کردن مخزن آب و منبع

روش‌های قالب‌گیری

در اینجا به بررسی ضدعفونی کردن مخزن آب و اهمیتی که این کار دارد خواهیم پرداخت در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه با توجه وجود ویروس هایی مانند کرونا و ..همچنین بخاطر سالم ماندن اب درون مخازن باید سعی کنید به طور دوره ای و مرتب مخازن و اب موجود در مخازن را ضدعفونی کنید.

که در ادامه راهکار های ضدعفونی کردن مخازن را برای شما ذکر می کنیم.

اهمیت ضدعفونی کردن آب داخل مخزن

مخازن پلی اتیلنی برای ذخیره سازی اب در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شوند توجه داشته باشید تمامی مخازنی که توسط خزر منبع طراحی و تولید می شوند از استاندارد های لازمه برخوردار می باشند پس با اطمینان خاطر نسبت به خرید مخازن برای ذخیره سازی اب اقدام کنید.

برای سلامتی خود بهتر است اب درون مخزن و هم چنین مخازن به به صورت مرتب ضدعفونی کنید که برای ضدعفونی کردن راه های فراوانی وجود دارد که می توانید از ان ها بهره مند شوید چرا که اب مهم ترین و اولین نوشیدنی مورد نیلز برای بدن می باشد که ضدعفونی کردن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

اگر شما از بهداشتی بودن آب داخل منبع یا مخزن اطمینان ندارید پیشنهاد می کنیم که قبل از مصرف حتماً آب موجود در مخزن را ضدعفونی کنید.
در برخی مواقع در مخازن رسوب گل و لای و زنگ آهن و غیره وجود دارد که باعث می شود آب ذخیره شده در مخزن دچار بو و طعم ناخوشایندی شود برای اینکه بتوانید از این موارد جلوگیری کنید باید آب داخل مخزن را ضدعفونی کنید تا آب سالم و بهداشتی تری را مصرف کنید که در ادامه راه های ضدعفونی کردن آب داخل مخزن را برای شما ذکر می کنیم.

استفاده از قرص کلر برای ضدعفونی کردن مخزن آب

یکی از راه هایی که می توانید برای ضدعفونی کردن اب درون مخزن از ان بهره مند شوید استفاده از قرص های کلر می باشند که استفاده از قرص های کلر از قدیم نیز در بین مردم برای ضدعفونی کردن اب رواج داشت.

با ایجاد کلرید توسط قرص های کلر در اب به راحتی می توانید اب درون مخازن را تصفیه و ضدعفونی کنید.

نکته ی بسیار مهم در اینجا این است که شما باید این قرص های کلر را قبل از اینکه به اب درون مخزن اضافه کنید باید به صورت کامل خورد نمائید و هم چنین به مدت 15 دقیقه پس از این که قرص را به اب اضافه کردید نباید از اب درون مخزن استفاده کنید تا قرص کلر به صورت در اب حل شود و اب موجود درون مخزن به صورت کامل ضدعفونی شود. قرص کلر به عنوان یک اکسید کننده قوی در بازار شناخته می شود البته در نظر داشته باشید که قرص های کلر از بوی بسیار تندی برخوردارند که امروزه با استفاده از تکنولوژی های موجود در قرص های کلر با رنگ و بوی بسیار کمی تولید و عرضه می کنند.

استفاده از ماده سفید کننده آب ژاول یا وایتکس در ضدعفونی مخزن

هم چنین می توان از سفید کننده اب ژاول نیز برای ضدعفونی کردن مخزن و اب درون مخزن استفاده کرد در نظر داشته باشید از اب ژاول بیشتر برای ضدعفونی کردن دیواره های مخزن استفاده می کنند چرا که اگر این دیواره ها کثیف و غیر بهداشتی باشند باعث می شود تا اب درون مخزن دارای طعم و بوی بدی باشد.

البته در نظر داشته باشید که شما نمی توانید از ماده ای که به نام اب ژاول در بازار وجود دارد برای ضدعفونی کردن مخزن استفاده کنید چرا که در برخی از ماده ها از مواد نا مرغوب استفاده شده است پس در هنگام خرید ماده سفید کننده دقت لازم را داشته باشید.

استفاده از گاز اوزون در ضدعفونی مخزن

شما می توانید از گاز ازون نیز برای ضد عفونی کردن مخزن آب استفاده کنید چرا که گاز ازون دارای قدرت اکسیداسیون بسیار بالایی می باشد که امروزه برای ضدعفونی کردن از گاز ازون در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

پرتو افشانی برای ضدعفونی کردن مخزن آب

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه از پرتو فشانی برای ضدعفونی کردن آب مخازن استفاده می‌کنند که در اینجا از پرتو هایی مانند گاما استفاده می کنند که آب داخل مخازن را به راحتی و با سرعت بالایی ضد عفونی کنند.

جهت سفارش و خرید دستگاه کارواش بخار روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =