Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پکیج موتورخانه ای

پکیج موتورخانه ای

پکیج موتورخانه ای شرکت خزرمنبع بندر به صورت یکپارچه بوده و شامل دیگ،مشعل ، پمپ سیرکولاتور شوفاژ ، پمپ برگشت آبگرم مصرفی،کویل حرارتی مسی شیراطمینان ، ترموستات ، ترمومتر و مانومتر ، ایرونت ، منبع انبساط بسته ، شیر فشار شکن ، شیر یکطرفه ، شیر فلکه روی مسیر رفت و برگشت شوفاژ و آبگرم مصرفی و تابلو برق اتوماتیک می باشد . این پکیج ها جایگزین مناسبی برای موتورخانه های سنتی جهت واحدهای ویلایی و آپارتمان ها می باشد که همزمان آبگرم مصرفی و آبگرم جهت گرمایش ساختمان را تامین می کنند و در سه ظرفیت 100000 ، 150000 و 200000 کیلوکالری برساعت تولید میشوند.

مشخصات فنی پکیج های گرمایشی

پکیج گرمایشی ساخت شرکت خزر منبع بندر یکی از بهترین تجهیزات گرمایشی مورد استفاده به منظور گرم کردن آب استخر،جکوزی و همچنین گرمایش محیط و آب مصرفی است. استفاده از این پکیج ضمن بی نیاز کردن شما از خریداری و نصب هر گونه تجهیزات موتور خانه ای جانبی، ایجاد گرمایش در قالب یک دستگاه کامال مستقل را فراهم می کند.

پکیج های گرمایشی شرکت خزر منبع بندر در چهار مدل مختلف تولید و به متقاضیان عرضه می شوند:

1 -پکیج های تک حالت به منظور ایجاد گرمایش در آب استخر
2 -پکیج های دو حالت جهت ایجاد گرمایش آب استخر و جکوزی
3 -پکیج های سه حالت برای گرمایش آب استخر، رادیاتور ها و حمام
4 -پکیج های چهار حالت جهت ایجاد گرمایش در آب استخر، جکوزی، آب مصرفی و رادیاتور ها
پکیج های گرمایشی شرکت خزر منبع به صورت یکپارچه بوده و شامل دیگ فوالدی، مشعل، کویل حرارتی مسی، شیر اطمینان،ترموستات، گیج فشار و دما، منبع انبساط بسته، ایر ونت، شیر فشار شکن، شیر یکطرفه، شیر تخلیه، شیر فله و تابلو برق اتوماتیک و سیم کشی مربوطه می باشد. در این پکیج ها به علت تعبیه کویل حرارتی داخل دیگ، لوله کشی بین دیگ و مبدل حذف شده و باعث کاهش فضا و افزایش راندمان حرارتی می گردد. این پکیج ها به صورت چند منظوره هم طراحی و تولید می گردند که قابلیت گرمایش محیط و گرمایش جکوزی و تامین آبگرم مصرفی را هم داشته باشند.
این پکیج ها قابلیت کارکرد با سوخت گاز و گازوییل را دارا می باشند.
بولیر فوالدی داخل پکیج مدل فایر تیوب )TUBE FIRE )با فشار کاری 4 بار و از جنس لوله آتش خوار )8.ST35 )و ورق آلیاژی )17MN4 )تولید می شوند.
کلیه محصوالت تولید شرکت خزر منبع دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.
این پکیج ها با پشم سنگ فشرده عایق بندی شده و با روکش استیل کاور می گردند تا از پرت حرارت جلوگیری شده و باالترین راندمان را داشته باشد.
کویل استفاده شده از لوله مسی می باشد که مقاوم در برابر خوردگی می باشد و ضریب انتقال حرارت باالتری نسبت به استیل دارد. در صورت سفارش کویل حرارتی به صورت استنلس استیل هم قابل طراحی و تولید می باشند.
این پکیج ها به صورت متداول از ظرفیت 000/50 کیلو کالری بر ساعت تا 000/250 کیلو کالری بر ساعت طراحی و تولید می شوند.ظرفیت های باالتر هم قابلیت طراحی و تولید دارند.
شرکت خزر منبع بندر با دارا بودن م هندسین مجرب و نیروهای فنی کارآزموده تمامی مراحل طراحی و تولید این پکیج ها داخلشرکت انجام داده و آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم در اقصی نقاط کشور می باشد.
تحویل این پکیج ها در کم ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت انجام می گیرد.

مزایای پکیج های موتورخانه ای ساخت شرکت خزر منبع بندر :

– راندمان بالا به دلیل قرار گرفتن کویل حرارتی داخل بدنه دیگ و حذف لوله کشی بین دیگ و مبدل که باعث می شود آبگرم مصرفی را به صورت لحظه ای تامین کند و همین امر در کاهش مصرف سوخت بسیار موثر است .

– صرفه جویی در مکان ، هزینه و نصب دستگاه

– افت فشار کمتر به علت کوتاه بودن لوله کشی

– جابه جایی آسان

– عملکرد خودکار

جهت سفارش و خرید پکیج های گرمایشی خزر منبع  روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =