Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مخزن آب خانگی از چه جنسی باید باشد؟!

مخزن آب خانگی از چه جنسی باید باشد؟!

مخزن آب خانگی از چه جنسی باید باشد؟! امروزه با توجه به مشکل کم ابی در برخی مواجه قطعی اب به وجود می اید که بهتر است و در این مواقع شما از مخازن ذخیره سازی برای ذخیره  آب استفاده کنید اما اینکه مخزن آب خانگی از چه جنسی باشد بسیار اهمیت دارد باید مخازن ذخیره سازی اب از جنسی تهیه شود که از مقاومت بالایی برخوردار باشد. در این مقاله قصد داریم برای انتخاب مخزن آب خانگی شما را راهنمایی کنیم.

 جنس مخزن آب خانگی

توجه داشته باشید که برای سلامت انسان باید آب شرب سالم باشد و اگر آب شرب ناسالم باشد باعث ایجاد بیماری های متعدد می شود مخازن آب خانگی که شما برای ذخیره سازی آب شرب استفاده می‌کنید در کیفیت آب ذخیره شده بسیار تاثیر دارد به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب مخزن آب خانگی از جنسی استفاده کنید و تهیه نمایید که نسبت به آب واکنش کمتری داشته باشد و مواد مضری را وارد آب نکند هم چنین در نظر داشته باشید که مخزن ذخیره سازی آب خانگی در فواصل زمانی کوتاه بارها تعویض نمی شود پس در انتخاب مخزن آب خانگی دقت داشته باشید که مخزنی را تهیه کنید بادوام باشد و هم چنین طول عمر زیادی داشته باشد.

انواع مخازن آب خانگی از نظر جنس

همان طور که می دانید مخازن ذخیره سازی آب خانگی از نظر جنس و شکل و حجم و هم چنین قیمت انواع مختلفی دارد که شرکت‌های تولید کننده آن ها را به بازار عرضه می کند مخازن ذخیره سازی اب معمولا در جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند که برخی از این مخازن به صورت گالوانیزه و پلی اتیلنی می باشند که در ادامه این دو مخزن را برای شما شرح می دهیم.

مخزن آب خانگی پلی اتیلن

یکی از پرکاربرد ترین مخازنی که برای کاربرد خانگی استفاده می شود مخازن پلی اتیلنی می باشند که این مخازن از مواد مرغوب پلی اتیلنی در تولید ان استفاده می کنند و شما می توانید این مخازن با کیفیت را با اطمینان خاطر تهیه نمائید.

برای ذخیره آب شرب بهترین و مناسب ترین مخازن معمولا مخازن سه لایه می باشند چرا که این مخازن سه لایه در برابر نور خورشید و .. بسیار مقاوم می باشند.مخازن پلی اتیلنی به صورت شکل های هندسی مختلفی مانند افقی و عمودی و ذوزنقته و .. طراحی و به بازار عرضه می شوند.

مخازن پلی اتیلنی  معمولا به سرعت پوسیده نمی شوند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. کیفیت اب در مخازن پلی اتیلنی به همان گونه که قرار دارد می ماند و هم چنین در این مخازن بخاطر سه لایه بودن جلبک و گیاهان رشد نمی کنند و باعث می شود تا کیفیت اب تامین شود.

مخزن آب خانگی گالوانیزه

توجه داشته باشید که مخازن آب خانگی گالوانیزه معمولاً به صورت گالوانیزه سرد و گرم طراحی و به بازار عرضه می شود که ضخامت پوشش سطحی روی مخازن گالوانیزه گرم بیشتر بوده و باعث می شود تا در برابر خوردگی مقاوم تر باشد یکی از روش های قدیمی ساخت مخزن می توان به مخزن آب خانه گالوانیزه جوشی اشاره کرد به این صورت که ورق ها معمولاً در ابعاد های مختلفی به شکل های مانند مکعبی و ذوزنقه و استوانه ای به هم جوش داده می شدند و پس از آن مخزن آب خانگی گالوانیزه مدولار در مدل ها و ابعاد های مشخصی تولید شده و به بازار عرضه می شوند در نظر داشته باشید که مخزن آب گالوانیزه مدولار از بهترین و حاضر می باشند که حمل و نقل آن راحت بوده و هم چنین در برابر خوردگی نیز مقاوم می باشد و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند.
هم چنین کیفیت آب در این مخازن ذخیره سازی آب خانگی بالا می باشد البته شما می توانید در برخی از مناطق از پوشش های مخصوصی که قابلیت تماس با آب شرب را نیز دارد استفاده کنید و کیفیت آب را بالا ببرید.

برای انتخاب و خرید مخزن های ذخیره سازی آب می توانید با کارشناسان خزر منبع تماس بگیرید تا با توجه به شرایط محیطی و جغرافیایی شما بهترین مخزن ذخیره سازی اب خانگی را معرفی و در خرید شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =