Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

تولید مخزن پلی اتیلن

تولید مخزن پلی اتیلن

فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن در چهار مرحله بارگیری

فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن در چهار مرحله بارگیری قالب، گرمادهی، خنک سازی و تخلیه محصول انجام می‌شود. اولین اقدام شرکت خزر منبع بندر پس از تهیه مواد اولیه مرغوب، استفاده از روش متداول قالب‌گیری چرخشی در خط تولید به منظور تولید مخازن تو خالی است. برای تولید هر یک از مخازن پلی اتیلن از قالبی با ظاهر متفاوت و متناسب با شکل ظاهری هر منبع استفاده می‌شود. جنس قالب‌های مورد استفاده در تولید مخازن پلیمری از فولاد و بسیار با کیفیت است. فرآیند قالب‌گیری با تزریق پلیمر بسته به ویژگی‌های ظاهری، ضخامت و میزان ظرفیت هر مخزن پلی اتیلن آغاز می‌گردد. ورود قالب در حین چرخش به کوره‌های حرارت، مرحله بعدی از فرآیند تولید است.

انتقال قالب چرخشی به داخل کوره حرارت دهی، سبب ذوب‌شدگی مواد پلیمری داخل مخزن می‌شود. لازم به ذکر است که شکل نهایی هر مخزن با توجه به اطلاعات داده شده توسط متخصصین در سیستم و حین فرآیند چرخش قالب، انجام می‌شود. فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن در درجه حرارت بالا و تحت‌فشار کم با چرخش 360 درجه و به منظور شکل‌دهی مخزن انجام می‌شود.

دومین مرحله از فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن در شرکت خزر منبع بندر، کاهش حرارت و در اصطلاح خنک کردن محصول تولید شده است. چرخش قالب‌های شکل‌دهی در مرحله خنک‌سازی تا تثبیت ظاهر نهایت مخزن پلی اتیلن ادامه پیدا می‌کند.

پایان فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن نهایتاً با مرحله جداسازی محصول از قالب به اتمام می‌رسد. شایان‌ذکر است که جداسازی مخزن در ابعاد و گنجایش‌های مختلف با استفاده از روش‌های دستی برای مخازن کوچک‌تر و ماشین‌آلات مجهزتر برای مخازن حجیم‌تر انجام می‌شود. تولید مقرون‌به‌صرفه، مقاومت بالا و بسیاری موارد دیگر را می‌توان از دلایل محبوبیت استفاده از مخازن پلی اتیلن در صنایع و کاربردهای مختلف به شمار آورد.

بررسی محصولات نهایی تولید شده به لحاظ برابری با استانداردهای جهانی و سپری کردن تست‌های مختلف، توسط متخصصین فنی شرکت خزر منبع بندر انجام می‌شود. یادآور می‌شویم که مجموعه ما نسبت به کیفیت بالای محصول نهایی خود به شدت متعهد است.

در مجموع، تولید مخازن پلی اتیلن یک فرآیند پیچیده و حساس است که نیازمند مدیریت دقیق و استفاده از تجهیزات و مواد با کیفیت می‌باشد. با رعایت استانداردهای کیفیت و ایمنی، می‌توان به تولید مخازن پلی اتیلن با کیفیت و مطمئن دست یافت.

جهت سفارش و خرید دستگاه کارواش بخار روی لینک کلیک کنید.

آخرین اخبار شرکت را از صفحه اینستاگرام شرکت خزر منبع بندر ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *