Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ضدعفونی با دستگاه بخار

ضدعفونی با دستگاه بخار

ضدعفونی با دستگاه بخار چیست؟ امروزه با توجه به اینکه ویروس کرونا مهمان تمام ایرانیان و حتی جهانیان شده است باید سعی کنید محیط کار و منزل خود را به طور مرتب ضدعفونی کنید چرا که با توجه به شیوع بیماری کرونا ضدعفونی و ویروس زدایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

فروش بهترین برند های کارواش بخار در سایت خزرمنبع

بهتر است بدانید که کرونا ویروس به گرما حساس می باشد و از الکل ها و کلر و انواع اسید ها می توانید برای از بین بردن ویروس استفاده کنید در نظر داشته باشید که اگر دما بالا ۳۷ درجه باشد نیز طول عمر و ماندگاری ویروس کرونا کاهش پیدا میکند در حال حاضر برای مبارزه با بیماری کرونا دستگاه‌های بخاری تولید و به بازار عرضه شده اند که دارای ویژگی ساخت اتاقک بخار با فشار بالا می باشند یعنی فشار بالای دمای ۳۷ درجه و تزریق بخار یکی از اسید ها یا الکل و کلر و غیره محافظت از پوست و لباس می باشد که ویروس را می تواند از بین ببرد یا خنثی سازی کند البته در نظر داشته باشید که کلر یا الکل می تواند اثرات منفی در پوست و لباس داشته باشد و همچنین در سیستم تنفسی نیز تاثیرات مخربی دارد برای همین معمولاً در دستگاه بخار از سرکه استفاده می کنند.

کاربرد دستگاه بخار

از دستگاه بخار برای ضدعفونی در بیمارستان ها برای سلامت کادر درمانی ها در ورودی هر بیمارستان و بانک‌ها و اداراتی که رفت و آمد بیشتری دارند کاربرد دارد.

میزان کارایی ضدعفونی کننده با دستگاه بخار

آلودگی دست و لباس افراد در اثر تماس با سطوح و اجسام در خارج از منزل معمولاً یکی از مهم ترین عواملی می باشد که باعث انتقال ویروس‌ها و میکروب‌ها می‌شود هم چنین دستگیره درها و دکمه های آسانسور و غیره نیز ممکن است شما با آن ها تماس داشته باشید حاوی ویروس کرونا باشد که یکی از نقش های موثر دستگاه ضدعفونی کننده بخار در گند زدایی از دست و لباس در حین ورود و خروج از منزل یا ادارات می باشد توجه داشته باشید که شما به صورت ناخودآگاه دست ها را به لباس ها زده که لباس ها نیز ممکن است بر روی صندلی ها بشینید یا به دیوار تکیه دهید که ناخداگاه ویروس به لباس ها و دست های شما می نشیند بنابراین دستگاه بخار ۳۶۰ درجه می تواند تمامی لباس ها و بدن شما را ضدعفونی کند معمولاً از بخار سرد و ازن که ترکیب شده می باشند در دستگاه بخار استفاده می شوند استفاده از دستگاه های بخار در سازمان‌های آپارتمان ها باعث کاهش انتقال ویروس کرونا می شود در نظر داشته باشید که در دستگاه‌های ضدعفونی کننده بخار معمولا دوربین حرارتی تب سنج نیز وجود دارد که افرادی که دارای علائم سرماخوردگی باشند را اجازه ورود به آپارتمان یا سازمان مورد نظر نمی دهند.

انواع ضدعفونی کننده دستگاه بخار

انواع ضدعفونی کننده دستگاه بخار در سایت خزرمنبع

ضدعفونی کننده بخار سرد و ازن

در این دستگاه معمولاً از بخار سرد و ازن ترکیب شده استفاده می‌کنند که یکی از موثر ترین عوامل گند زدایی می باشند.

ضدعفونی کننده بخار سرد و ازن و اشعه یووی

این دستگاه از بخار سرد و ازن و اشعه یو وی استفاده می کند که به راحتی می‌تواند ویروس و میکروب های موجود بر روی لباس ها و سطوح و اجسام را از بین ببرد.

ضد عفونی کننده دستگاه بخار ۳۶۰ درجه

یکی از پر کاربردترین ضدعفونی‌کننده دستگاه بخار  360 درجه می باشد که معمولا از مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند که مورد تایید وزارت بهداشت باشد و تقریباً در تمامی بیمارستان ها و سازمانها و ادارات کاربرد دارد.

امکانات دستگاه بخار ضد عفونی کننده

دستگاه های بخار ضد عفونی کننده کاملا اتوماتیک می باشند.
همچنین دارای محفظه مخصوصی برای ضدعفونی کردن دست ها می باشد یکی دیگر از امکاناتی که این دستگاه‌ها دارند این است که می‌توانند فرد را از انواع ویروس ها و آلودگی ها ضد عفونی کنند.

بهینه مواد ضد عفونی کننده و همچنین استفاده از انواع مواد ضدعفونی کننده به درخواست مشتری ها یکی دیگر از امکانات دستگاه بخار می باشد.

در دستگاه بخار ۳۶۰ درجه مواد ضدعفونی کننده معمولاً در تمامی زوایای ۳۶۰ درجه به طور کاملا اتوماتیک شروع به پاشش میکند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که دستگاه‌بخار ۳۶۰ درجه دارد این است که دارای سنسوری می باشد که حضور فرد را حس میکند و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *