Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

کارواش بخار خشک

دیگ بخار افقی

امروزه در اکثر کارواش های بزرگ از دستگاه کارواش بخار خشک استفاده می‌شود و یکی از پرطرفدارترین روش های شستشوی اتومبیل می‌باشد که از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. با ما همراه باشید در این مقاله قصد داریم کارواش بخار خشک را مورد بررسی قرار دهیم.

 

کارواش بخار خشک

امروزه با توجه به کم بودن آب اکثر کارواش ها از بخار خشک برای شستشوی اتومبیل ها استفاده می‌کنند و این در صرفه جویی آب بسیار موثر می‌باشد و همچنین با محیط زیست نیز سازگار است. در نظر داشته باشید که در کارواش بخار خشک معمولاً بخار با گرمای بالا و همچنین فشار پاشش فوق‌العاده باعث می‌شود تا تمامی آلودگی ها و چربی هایی که بر روی سطح اتومبیل شما وجود دارد به راحتی تمیز شود. در نظر داشته باشید که از دستگاه کارواش بخار می‌توان برای کارواش به صورت سیار نیز استفاده کرد.

شستشوی قسمت های داخلی خودرو که می‌توان با استفاده از بخار خشک تمیز کرد؟

صندلی های خودرو

زمانی که شما به کارواش مراجعه خواهید کرد بدون شک یکی از دغدغه های افراد این است که باید زمان زیادی را صبر کنند تا صندلی ها خشک شود اما با استفاده از کارواش بخار خشک شما دیگر دغدغه خشک شدن صندلی‌های خود را نخواهید داشت چرا که با استفاده از دمای بالا، بلافاصله صندلی‌ها را خشک کرده و همچنین صندلی ها به درستی و به صورت عالی تمیز خواهد شد و هیچ گونه رطوبتی در داخل صندلی باقی نمی‌ماند تا بعداً دچار زردی یا بوی بد شود.

جالیوانی خودرو

یکی دیگر از قسمت هایی که شما می‌توانید توسط بخار خشک شستشو دهید و لکه های موجود را پاک کنید، جالیوانی خودرو می‌باشد که توسط بخار خشک تمام لینک های موجود بر روی آن پاک می‌شود.

شستشوی درب خودرو

درب خودرو و سطح دیواره خودرو معمولاً همیشه آلودگی و لکه هایی را دارد که شما می‌توانید توسط مخالفت تمامی این آلودگی‌ها و به راحتی پاک کنید بدون اینکه کوچکترین آلودگی بر روی درب و سطوح داخلی اتومبیل باقی بماند.

داشبورد

معمولاً در کارواش های سنتی به سراغ تمیز کردن داشبورد می‌رود و تنها بر روی آن یک دستمال می‌کشند اما توسط بخار خشک می‌تواند تمام گرد و خاکی که بر روی داشبورد و داخل آن و همچنین سیستم‌های تهویه مرطوب دستگیره‌ها وجود دارد به راحتی پاک کنید.

امروزه کمتر کارواشی هست که از روش بخار شوی استفاده نمی‌کنند معمولا به خاطر هزینه بالای آب که آخر ماه برای همه کارواش ها وجود دارد سعی می‌کنند از بخارشوی برای شستشوی اتومبیل استفاده کنند که این هزینه چند زیادی را برای کارواش‌ها به همراه ندارد.

اما در نظر داشته باشید که باید دستگاه هایی که در کارواش بخارخشک مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت استاندارد و اصولی باشند چراکه امروزه شرکت های بسیاری هستند که اقدام به تولید و طراحی دستگاه های بخارشوی کرده اند و دستگاه های متنوع را شما می‌توانید در بازار پیدا کنید.

اما باید در نظر داشته باشید که زمانی که شما جهت خرید و انتخاب دستگاه بخارشوی اقدام می‌کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید دستگاه مناسبی را انتخاب کنید یکی از نکاتی که شما باید در هنگام خرید دستگاه بخارشوی به آن توجه کنید گارانتی محصولات می‌باشد. در صورتی که دستگاه بخارشوی که شما جهت خرید انتخاب می‌کنید دارای گارانتی باشد شما با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید اقدام به خرید کنید و در صورتی که دستگاه کوچکترین مشکلی داشته باشد از خدمات گارانتی آن بهره مند شوید.

یکی از محصولات تولیدی خزر منبع دستگاه بخارشوی می‌باشد که در طراحی و تولید این دستگاه‌ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است تا بتوان بهترین دستگاه ها و همچنین با کیفیت ترین دستگاه ها را طراحی و تولید کنند. جهت استفاده از دستگاه بخارشوی در کارواش ها می‌توانید با مجموعه خزر منبع تماس گرفته و دستگاه بخارشوی را با کیفیت بالا و مناسب تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

در نظر داشته باشید که شما در هر جای ایران که باشید می‌توانید با کارشناسان خزر منبع تماس گرفته و دستگاه بخارشوی مورد نیاز های خود را سفارش دهید.

در صورتی که قصد دارید برای دستگاه بخارشوی اقدام کنید اما اطلاعات و آگاهی لازم را برای این دستگاه های کارواش بخار خشک ندارید می‌توانید از مشاوره و راهنمایی های کاملا رایگان کار‌شناسان خزر منبع بهره مند شده تا بتوانید بهترین دستگاه های کارواش بخار خشک را تهیه و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *