Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

وان پلی اتیلن پرورش ماهی

احتمالاً شما وان های پرورش ماهی و نگهداری آبزیان را در مغازه های ماهی فروشی ها و همچنین مراکز پرورش ماهی و آبزیان دیده اید این وان ها از پلی اتیلن تولید و به بازار عرضه می شود و دارای مزایا و کاربرد فراوانی می باشد.

 

کاربرد وان پلی اتیلن پرورش ماهی

از این وان ها معمولا برای تولید آبزیان زینتی مانند قرمز و گلد فیش و غیره استفاده می کنند.

یکی دیگر از کاربرد وان های پلی اتیلنی و استفاده از آن در پرورش زالو و پرورش میگو و همچنین برای نگهداری ماهیان خوراکی به صورت زنده در مغازه ها و فروشگاه های موجود در بازار می باشد.

وان پلی اتیلنی پرورش ماهی چه ویژگی هایی دارد؟

در تولید این وان های پلی اتیلنی معمولاً از پلی اتیلن درجه یک استفاده می کنند که دارای گواهینامه های معتبر بین المللی و همچنین پروانه بهداشتی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت می باشد در نظر داشته باشید که این وان های پلی اتیلنی نشان ملی استاندارد ایران را نیز دارا می باشد.

مزایای وان های پلی اتیلنی پرورش ماهی

یکی از مزایای وان های پلی اتیلن می توان به مقاومت بالای وان های پلاستیکی و پلی اتیلن اشاره کرد همچنین وزن های پلی اتیلنی کم بوده و این باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی وان پلی اتیلن را جا به جا نمایید.

اگر نیاز به اتصالات داشته باشید برش و نصب آسان می باشد

یکی دیگر از مزایای وان پلی اتیلن می توان به خاصیت ضد خوردگی و همچنین مقاومت بالا در برابر تابش نور آفتاب اشاره کرد همچنین از مواد اولیه مقاوم و آنتی uv در تولید این وان های پلی اتیلنی برای پرورش ماهی استفاده می‌کنند در نظر داشته باشید که شما میتوانید این وان پلی اتیلن پرورش ماهی را با ۵ سال گارانتی و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش از طریق همین سایت خریداری و سفارش دهید.

حمل و نقل و تحویل وان های پلی اتیلنی برای پرورش ماهی به چه صورت می باشد؟

در نظر داشته باشید که شما می توانید انواع وان های پلی اتیلنی را برای پرورش ماهی و دیگر کاربرد هایی که در نظر دارید از کارخانه تهیه و خریداری نمایید.

و همچنین به صرفه تر نیز می باشد هزینه ارسال مواد پلی اتیلنی بسیار کمتر بوده و مقرون به صرفه می باشد.

مقاومت وان پلی اتیلنی پرورش ماهی در برابر خوردگی

یکی از مزایای برتر وان های پلی اتیلنی که در پرورش ماهی استفاده می شود دارا بودن خاصیت ضد خوردگی و مقاومت بالای بدنه وان پلی اتیلن می باشد همچنین شما می توانید انواع اتصالات را که به عنوان ورودی بر روی و خروجی بر روی بدنه وان نصب می شوند به راحتی انجام دهید وان های پلی اتیلنی دارای کاربرد فراوانی می باشند که از ان در صنایع غذایی شیلاتی و صنعت آبکاری و غیره از انواع مخازن پلی اتیلنی استفاده می کنند شما می توانید برای جابجایی مایعات و مواد گرانولی و پودری از وان های پلی اتیلنی استفاده کنید.

خاصیت آنتی یو وی وان های پلی اتیلنی

در تولید وان های پلی اتیلنی معمولا از مواد آنتی یو وی استفاده می کنند و این باعث می شود تا شما بتوانید از وان های پلی اتیلنی در فضاهای روباز و زیر نور مستقیم آفتاب استفاده کنید در نظر داشته باشید که تحمل وان های پلاستیکی معمولاً تا دمای ۵۵ درجه می باشد شما می توانید برای نگهداری مایعاتی که چگالی نزدیک آب را دارا می‌باشند از آن استفاده کنید.

اگر شما می خواهید برای پرورش ماهی و همچنین نگهداری و پرورش انواع آبزیان دیگر از وان ها استفاده کنید پیشنهاد ما به شما وان های پلی اتیلنی می باشد چرا که این وان ها علاوه بر اینکه از مواد اولیه مقاوم در تولید آنها استفاده شده است دارای قیمت مناسب تری نیز می باشد.

جهت تهیه انواع وان های پلی اتیلنی و پلاستیکی برای مصارف گوناگون از جمله پرورش ماهی ها و آبزیان می توانید از طریق همین سایت اقدام به انتخاب و خرید نمایید در نظر داشته باشید که تمامی محصولات موجود در فروشگاه ما با گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش می باشد در هر جای ایران که هستید می توانید به راحتی وان های پلی اتیلنی را در سایزها و انواع متنوع مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

جهت سفارش و خرید دستگاه کارواش بخار روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =