Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

نشت آب از مخزن منبع و تانکر

مخزن پلی اتیلن عمودی

در این مقاله به بررسی دقیق نشت آب از مخزن پلی اتیلن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

در برخی مواقع مخازن اب دچار نشتی می شود که اکثر کسانی که از مخازن استفاده می کنند فکر می کنند تنها در صورتی که مخازن سوراخ شده باشند دچار نشتی می شود اما این نشتی اکان دارد به اتصالات و لوازم جانبی مخزن ربط داشته باشد.

مخزن اب یا منبع و تانک آب می تواند به دلایل مختلفی دچار نشتی مخزن آب شود که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

 

پایین مخزن آب خیس می باشد

از فلوتر های غیراستاندارد استفاده نکنید چرا که این فلوتر ها در زمانی مخزن پر از اب شود به سمت درب مخزن می پاشد.

از کناره های رزوه درب مخزن به سمت بیرون سرریز کند و این باعث می شود تا پایین و کنار مخزن خیس شود و افراد فکر می کنند که مخزن اب دچار نشتی شده است در این مورد شما باید قبل از هر اقدامی فلوتر را تعویض نمائید و از فلوتر های استاندارد استفاده کنید.

نشت آب از فیتینگ خروجی مخزن

یکی دیگر از دلایلی که مخزن دچار نشتی می شود امکان دارد از فیتینگ خروجی مخزن باشد و در این مورد قبل از هر اقدامی مهره بیرونی فیتینگ را به صورت کامل سفت کنید هم چنین در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان مهره بیرونی را بیش از حد سفت نکنید چرا که اگر این مهره بیش از حد سفت شود باعث خوردگی دیوار پلاستیکی مخزن اب می شود.

در صورتی که پس از سفت کردن مهره بیرونی فیتینگ نشت آب متوقف نشد می توانید با کارشناسان شرکت خزر منبع تماس بگیرید تا بتوانند به نحو احسن شما را راهنمایی کنند.

در هنگام خاموش و روشن شدن مخزن معمولا ضرباتی به پمپ وارد می شود که لوله موجود به فیتینگ خروجی مخزن انتقال می دهند. که این باعث می شود در فیتینگ خروجی مخزن نشت اب ایجاد شود.

اگر در هر قسمتی از مخزن شما از جمله خارج شدن مهره فیتینگ از حالت اب بند و … به شما پیشنهاد می کنیم حتما از افراد ماهر و با تجربه کمک بگیرید تا بتوانند به درستی مخزن اب را سرویس کنند. البته می توانید برای جلوگیری از این مشکل از لرزه گیر استفاده کنید و باید این لرزه گیر را در بین مخزن و پمپ قرار دهید.

کف مخزن نشتی دارد

در برخی مواقع امکان دارد کف مخزن سوراخ شود و مخزن دچار نشتی شود در نظر داشته باشید شما می توانید دراین موارد از خدمات پس از فروش استفاده کنید البته اگر از مدت زمان خدمات پس از فروش نگذشته باشد.

عدم نصب مخزن پلی اتیلن پیش از پمپ آب ساختمان کاری اشتباه می باشد.

به هیچ عنوان پمپ اب را به شبکه اب شهری اتصال ندهید چرا که علاوه بر اینکه شما مجبور به پرداخت اب های چند برابری می شوید در بعضی مواقع نیز کنتور اب به صورت صحیح کار نمی کند و اگر اب در داخل لوله ها نباشد هوای موجود درلوله ها توسط پمپ مکش می شود و همچنین هزینه زیادی برای شما ایجاد می شود.

و همچنین موجب خرابی پمپ و همچنین اختلال در عملکرد پمپ آب نیز می شود برای عملکرد بهتر پمپ به شما پیشنهاد می کنیم تا جایی که امکان دارد پمپ و مخزن ذخیره سازی آب را نزدیک تر به هم نصب کنید و همچنین قطر لوله رابط بین مخزن و پمپ را برابر قطر وردی در نظر بگیرید.

اگر مخزن ذخیره سازی آب شما دچار نشتی شده است می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا به علت نشتی مخزن را برای شما به راحتی بررسی و اطلاع دهند همچنین اگر مخزن ذخیره سازی آب شما دچار نشتی شود برای سرویس و تعویض باید حتما از نصاب و سرویس کاران ماهر و با تجربه استفاده کنید چرا که اگر افراد غیر ماهر نسبت به سرویس مخازن ذخیره سازی آب اقدام کنند امکان دارد برای مخازن مشکلی ایجاد شود و آسیب ببینند.

همچنین اگر می خواهید از خدمات پس از فروش محصولات استفاده کنید باید حتما از افراد ماهر استفاده کنید چرا که اگر افراد بی تجربه اقدام به سرویس مخزن کنند باعث می‌شود تا مخزن شما دیگر نتوانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند.

شما میتوانید جهت خرید کارواش بخار روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =