Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مزایا و معایب کارواش بخار

مزایا و معایب کارواش بخار

مزایا و معایب کارواش بخار در چیست؟ یکی از روش های به روز و انعطاف پذیری برای نظافت که در بسیاری از کارواش ها امروزه استفاده از فناوری بخار برای شستشوی خودرو های سبک و سنگین می باشد که بخار باعث نرم کردن انواع آلودگی‌های سخت و چسبنده اتومبیل می شود و هم چنین به راحتی می تواند این آلودگی ها را پاک کند و هیچ گونه لکه بر روی سطح اتومبیل باقی نمی ماند چرا که فن آوری بخار مکش قوی دارد و تمامی آلودگی ها را از بین می برد اگر از فناوری بخار در کارواش ها به درستی انجام شود به بدنه و رنگ خودرو هم چنین پنل و سیستم تهویه مطبوع و غیره هیچ گونه آسیبی وارد می شود.

در این مطلب قصد و معایب دستگاه های کارواش بخار را برای شما عزیزان ذکر کنیم.

مزایای دستگاه های کارواش بخار

یکی از مزایایی که دستگاه کارواش بخار دارد صرفه‌جویی عالی در مصرف آب و هم چنین سازگار بودن با محیط زیست می باشد.

اگر شما برای شستشوی ماشین خود عجله دارید دستگاه کارواش بخار در سریع‌ترین زمان ممکن یعنی کمتر از ۱۰ دقیقه ماشین شما را با بخار می توانند تمیز کنند.

در نظر داشته باشید که شما با استفاده از بخار میکروب و آلودگی های سخت و چسبنده را به راحتی از بین ببرید بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به خودرو وارد شود.

با استفاده از دستگاه کارواش بخار کیفیت نظافت بالا رفته و هم چنین در هزینه‌ها و سرمایه اولیه صرفه‌جویی می‌شود در کارواش هایی که از دستگاه بخار استفاده می کنند معمولاً نیازی به سیستم تصفیه فاضلاب ندارند.

شما می توانید از دستگاه های بخار کارواش به صورت ثابت و هم چنین به صورت سیار استفاده کنید باعث جلب مشتریان بیشتر شده و شما می توانید خدمات را به انتخاب مشتریان گرامی ارائه دهید.

یکی دیگر از مزایای مهم دستگاه کارواش بخار قابلیت پاشش بخار به صورت خشک و مرطوب می باشد هم چنین شما می توانید از مواد شوینده نانو برای شستشوی خودرو استفاده کنید تا کیفیت نظافت افزایش پیدا کند با استفاده از دستگاه های کارواش بخار می توانید تمامی سطوح خودرو را ضدعفونی و استریل کنید و هم چنین بوی نامطبوع محیط را از بین می‌برد و باعث ایجاد بوی مطبوع می شود.

در کارواش معمولی معمولاً نقاطی که دسترسی به آنها مشکل است به راحتی تمیز نمی شوند اما در کارواش بخار تمام این ناحیه هایی که مشکل است مانند موتور و قطعات آن و غیره به راحتی می توانید اضافه کنید.
کار کردن آسان و بدون مشکل با دستگاه کارواش بخار توسط اپراتور یکی از مزایای برتر دستگاه ها می باشد.

همان طور که می دانید بخار یک نوع گاز می باشد که پس از شستشو بعد از چند دقیقه به صورت کامل خشک می شود هم چنین دستگاه های بخار تمامی لوازم جانبی مختلف و کاربردی را دارد.

این دستگاه های کارواش بخار دارای قابلیت های مختلف می باشد که شما با توجه به فضای مورد استفاده خود می توانید تهیه نمایید.
در کارواش هایی که از دستگاه بخار استفاده می کنند نیازی به مواد شیمیایی خطرناک و مضر نمی باشد.

معایب دستگاه های کارواش بخار

یکی از معایبی که دستگاه های کارواش بخار دارد تولید و ایجاد سر و صدای زیاد در محیط می باشد.
هم چنین در صورت نبودن فیلتراسیون در دستگاه های کارواش بخار امکان ایجاد رسوب در لوله ها وجود دارد مهم ترین معایب دستگاه های کارواش بخار ایجاد خطر در صورت استفاده از تجهیزات تقلبی در دستگاه های کارواش بخار می باشد که باید بسیار دقت کرد تا تجهیزات تقلبی را مورد استفاده قرار ندهید ابعاد و وزن دستگاه های کارواش بخار نیز از معایب این دستگاه ها می باشد.

با توجه به محیطی که می توانند از دستگاه های کارواش بخار استفاده کنید باید مدل افقی و عمودی دستگاه ها را انتخاب نمایید اگر شما نیازی به دستگاه‌های قوی‌تری دارید پیشنهاد ما به شما دستگاه های کارواش نانو بخار افقی می باشد که فشار پاشش بخار در این دستگاه ها بالاتر بوده و هم چنین قدرت فوق‌العاده‌ای را نیز دارند اما در مکان‌هایی که نیازی به دستگاه قوی‌تری ندارید می توانید از دستگاه های کارواش بخار عمودی یا ایستاده استفاده کنید بنابراین در هنگام خرید باید مشخصات عمودی و افقی و همچنین سیستم فایرتیوب دستگاه های کارواش بخار را مد نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *