Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مزایای مخزن افقی

مزایای مخزن افقی

مزایای مخزن افقی چیست؟ در گذشته از مخازن برای نگهداری آب آشامیدنی و مواد خوراکی استفاده می‌کردند اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر از این مخازن در صنایع نفت و پالایشگاه ها و صنعت پتروشیمی و صنعت مواد غذایی و صنایع تولیدی و غیره استفاده می‌کنند در ادامه انواع مخزن ها و مزایای مخزن افقی برای شما ذکر می کنیم.

مخازن پلی اتیلن افقی

شما می توانید مخازن پلی اتیلنی را با کیفیت عالی و در حجم های مورد نیاز خود در بازار به راحتی تهیه کنید.

و اگر نیاز به مخزن افقی با ابعاد و حجم بیشتری دارید می توانید از اتصال چند مخزن به یکدیگر استفاده کنید.

مخازن پلی اتیلن افقی به صورت تک لایه، سه لایه و حتی پنج لایه نیز تولید و به بازار عرضه می شود که شما با توجه به کاربرد مورد نیاز خود می توانید مخزن پلی اتیلنی مناسبی را انتخاب و تهیه نمایید مخازن با لایه های بالاتر و بیشتر تنها در مصرف دارو سازی خاص استفاده می شوند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد در نظر داشته باشید که وجود این لایه ها باعث می‌شود تا مخازن پلی اتیلنی در برابر شرایط محیطی نامناسب و اشعه نور خورشید و غیره از مقاومت بالایی برخوردار باشد امروزه از مخازن افقی در تمامی صنایع استفاده می کنند و یکی ار رایج ترین و پرکاربرد ترین مخازن جهت استفاده می باشد.

اکثر مخزن هایی که برای ذخیره سازی اب مورد استفاده قرار می گیرند معمولا به رنگ سفید تولید می شوند و هم چنین این مخازن افقی به راحتی قابل نصب می باشند هر چند نصب این مخازن بسیار راحت می باشد اما باید افراد با تجربه جهت نصب اقدام نمایند در غیر این صورت امکان دارد مخزن دچار نشتی شود.

انواع مخزن ها

در نظر داشته باشید که می توانید بهترین مخزن آب را با فاکتورهای مختلفی که دارند دسته بندی کنید از لحاظ جنس آن ها را معمولاً در گروه فلزی و کامپوزیت و غیره می توان دسته بندی کرد و یا از لحاظ کاربرد و سایز بندی می توان مخازن را دسته‌بندی کرد یکی دیگر از معیار های طبقه بندی مخزن ها نحوه نصب مخزن می باشد به صورت عمودی و افقی معمولاً دارای ارتفاع کمتری نسبت به مخازن عمودی می باشند.
البته در نظر داشته باشید که می‌توانند با توجه به کاربرد مورد نیاز در ابعاد و شکل های هندسی مختلفی طراحی و به بازار عرضه شود.

مزایای مخزن افقی

یکی از مزایای مخزن افقی ارتفاع کمتر می باشد که به راحتی می توانید در زمان بازرسی و بازدید از مخزن افقی تسلط بیشتری داشته باشید همچنین با توجه به اینکه حجم مخازن افقی بیشتر بوده و از ارتفاع کمتری برخوردار می باشند و شما می توانید برای فضا هایی که ارتفاع کمی دارند از این مخازن استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای مخزن افقی نسبت به مخزن عمودی این است که فشار نقطه کمتری بر اثر مخزن وارد می شود چرا که در زمان نصب و استفاده به شکل افقی قرار می گیرند که باعث می شود کل وزن در سطح اشغال شده تقسیم شود.

یکی از مهم ترین مزایای مخزن های پلی اتیلنی افقی قابلیت نصب راحت و سریع می باشد همچنین این مخازن به صورت یکپارچه بوده و بدون هیچ‌گونه درز می باشند.

مخازن پلی اتیلن افقی در برابر مواد شیمیایی و همچنین حرارت و در محیط های رطوبتی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

مهم ترین و اساسی‌ترین مزیت مخازن پلی اتیلن افقی استفاده از موارد اولیه کاملاً بهداشتی و مرغوب می باشد که باعث می‌شود تا این محصول از گارانتی های بلند مدتی برخوردار باشد.

یکی از مخزن های که برای اب بسیار عالی می باشد معمولا مخازن پلی اتیلنی می باشند چرا که این مخازن دارای قابلیت ضد جلبک بوده و به هیچ وجه گیاهان و جلبک در داخل ان رشد نمی کنند.

شما می توانید از مخازن پلی اتیلن افقی در محیط های گوناگونی به راحتی استفاده کنید.

شما می توانید جهت تهیه مخزن پلی اتیلن افقی از طریق سایت اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید البته می توانید جهت مشاوره رایگان نیز با کارشناسان و مشاوران ما تماس گرفته و بهترین مدل مخازن پلی اتیلنی را برای ذخیره سازی آب با توجه به شرایط محیطی و محل نصب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =