Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مدل های مختلف کارواش بخار

مدل های مختلف کارواش بخار

 

اکثر افرادی که تمایل دارند تا برای کارواش بخار اقدام به خرید این دستگاه کنند دغدغه بسیار مهمی که دارند انتخاب مدل دستگاه کارواش بخار می باشد. همانطور که می دانید شرکت های بسیاری هستند که اقدام به تولید دستگاه های کارواش بخار می کنند و مدل های مختلفی وجود دارد که افرادی که جهت خرید کارواش بخار اقدام می‌کنند. باید بتوانند با توجه به کار خود نوع دستگاه مناسبی را تهیه نمایند.

برای انتخاب بهترین مدل دستگاه کارواش بخار شما می توانید با کارشناسان مجموعه خزر منبع تماس گرفته تا با توجه به محل قرارگیری کارواش و همچنین نحوه و نوع استفاده شما از کارواش بخار و … بهترین مدل دستگاه کارواش بخار را برای شما معرفی کنند. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف کارواش بخار را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

 

جدید ترین مدل های مختلف کارواش بخار

بهتر است بدانید که در ایران دستگاه های کارواش بخار معمولاً در دو دسته بویلری و بخار ژنراتوری موجود می باشند که شما می‌توانید با توجه به محل کار و شرایط کار خود دستگاه کارواش مناسبی را انتخاب نمایید.

دستگاه کارواش بخار بویلری

همانطور که ذکر شد یکی از انواع دستگاه های کارواش بخار نوع بویلری می‌باشد که همان دیگ بخار است. توسط تمامی تولیدکنندگان کارواش بخار این دیگ تولید شده و روانه بازار می‌باشد. معمولا برای کارواش بخار از ظرفیت پایین و متوسط دیگ بخار استفاده می‌کنند. در کارواش های بخاری که تمایل دارند از آن استفاده کنند معمولاً دیگ بخار سفارش شده برای شستشو ماشین های مشتریان خود استفاده می‌کنند.

دستگاه بخار ژنراتوری

دستگاه های بخار ژنراتوری معمولاً دارای قابلیت تولید بخار به صورت فوری می‌باشد. به گونه‌ای که به این دستگاه بخار فوری نیز می‌گویند و طبق گواهی هایی که ثبت شده است در این دستگاه  هیچگونه خطر وجود ندارد و با ایمنی بالا تولید و به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

برای کارواش هایی که در مناطق مسکونی هستند بهترین گزینه برای کارواش بخار، دستگاه های ژنراتوری می باشد. توجه داشته باشید که دیگ بخار یا همان دستگاه کارواش بخار بویلری بسیار خطرناک بوده و در جایی که دیگ بخار قرار دارد امکان انفجار وجود دارد. برای تمامی تایم ها باید یک افراد آموزش دیده و زبده در محل دیگ بخار باشد تا از آن استفاده کرد.

البته در نظر داشته باشید که دستگاه کارواش بخار بویلری سرو صدای بالایی نیز دارد که تمامی این مشکلات باعث شد تا دستگاه کارواش ژنراتوری تولید و جایگزین دیگ بخار شود که دیگر این مشکلات را برای مصرف کنندگان ندارد.

قیمت دستگاه بخار ژنراتوری و کارواش بویلر

توجه داشته باشید که قیمت دستگاه های بخار به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارتند از: مدل و سایز دستگاه یا نوع سوخت مصرفی و همچنین تجهیزاتی که در ساخت و تولید دستگاه کارواش بخار و .. به کار رفته است. با توجه به این موارد قیمت دستگاه کارواش بخار با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

توجه داشته باشید که معمولاً دستگاه بخار دیگ نسبت به دستگاه ژنراتور بسیار بالا می باشد که این یک مزیت برای کارواش ژنراتوری به حساب می آید. توجه داشته باشید که شما در هنگام خرید کارواش بخار باید به معتبر بودن شرکت تولید کننده آن مطمئن شوید فروشندگان دستگاه های تقلبی را به جای دستگاه‌های اصلی به شما نفروشند.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید این دستگاه شما باید سعی کنید مدارک شرکت و گواهی استاندارد و بازرسی شرکت و همچنین دستگاه بخار را درخواست کنید تا بتوانید تشخیص دهید که دستگاهی که قرار است خریداری کنید و استفاده نمایید، اصل است و کوچکترین مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد.
در نظر داشته باشید شما می توانید برای تهیه مدل ژنراتوری همچنین مدل بخار بویلری یا همان دیگ بخار با کیفیت عالی و همچنین تعرفه های مناسب با کارشناسان خزر منبع تماس گرفته تا با راهنمایی ها و مشاوره های کاملا رایگان بهترین و مناسب ترین دستگاه کارواش بخار را برای نوع استفاده شما معرفی کنند. شما بتوانید بدون کوچکترین دغدغه‌ای دستگاه کارواش بخار مناسبی را تهیه و استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =