Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنیم؟

مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنیم؟

در این مقاله به بررسی خرید مخزن آب پلی اتیلن چند لایه یک لایه یا سه لایه؟ خواهیم پرداخت در ادامه با ما همراه باشید.

مخزن آب پلی اتیلن سه لایه یا تک لایه ؟

در ابتدا که مخازن پلی اتیلنی به بازار عرضه شدند این مخازن به صورت تک لایه طراحی و تولید شدند و هم چنین در نوع بی رنگ تولید شد که این مخازن دارای معایب فراوانی بود.

مخازن تک لایه نیمه شفاف می باشند و بخاطر این که لایه فیلتر کننده نور خورشید در این مخازن وجود ندارد باعث می شود نور خورشید از دیواره های مخازن تک لایه به راحتی عبور کند و جلبک ها و گیاهان در داخل مخزن اب رشد کنندو

و این جلبک ها غذای باکتری های بی هوازی را فراهم می کردند که این باکتری ها از بدن جلبک ها تغذیه می کردند و این فعالیت ها باعث می شود تا آبی که در مخزن پلی اتیلن بی رنگ و تک لایه وجود دارد

با قرار گرفتن و نصب مخازن ذخیره سازی اب در محلی که نور مستقیم خورشید به ان وارد می شود اب موجود در درون مخزن دچار تغییر بو و طعم می شود و این بوی بد اب داخل مخزن تنها بخاطر این می باشد که جلبک هایی که در مخزن رشد می کنند پس از مدتی می میرند و باکتری ها این جلبک های مرده را تجزیه می کنند و این باعث می شود تا اب درون مخزن بوی بدی داشته باشد.

برای برطرف کردن این مشکل تولیدکنندگان مخازن سعی کردند تا این مخازن را به صورت سه لایه تولید و به بازار عرضه کنند.

در ابتدا تولید کنندگان مخازن ، مخزن های سه لایه را تنها به رنگ سفید تولید می کردند که تنها لایه میانی این مخازن را مشکی تولید می کردند تا در برابر نورخوشید مقاوم باشد و به داخل مخزن عبور نکند.
و بر این اثر دیگر جلبک ها و گیاهان نمی توانستند رشد کنند که شرکت خزر منبع در حال حاضر سعی کرده است با توجه به نیاز های مشتریان مخازن ذخیره سازی آب را به صورت دو لایه رنگی و همچنین سه لایه سفید و رنگی و چهار لایه و غیره طراحی و تولید کند.

مخزن فوم دار

خرید مخزن آب پلی اتیلن چند لایه

در این زیر ما به بررسی خرید مخزن آب پلی اتیلن چند لایه خواهیم پرداخت.

مخازن پلی اتیلن سه لایه

مخازن سه لایه یکی از انواع مخازن می باشد که شما به راحتی می توانید در تمامی شرایط جوی از این مخازن استفاده کنید چرا که این مخازن با برخورداری از لایه مشکی میانی در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و ضد جلبک نیز می باشند.

 لایه های مخازن پلی اتیلن سه لایه

در ادامه لایه های مخازن پلی اتین سه لایه را شرح می دهیم.

لایه اول

اولین لایه مخازن لایه خارجی می باشد که به رنگ سفید تولید می شود در برابر عوامل جوی و همچنین اشعه ماورابنفش بسیار مقاوم بوده رنگ سفید با رشته جذب حرارت کمتر از خورشید می‌شود و آب در داخل مخازن سه لایه برای مدت طولانی دمای خود را حفظ می کند.

لایه دوم

لایه دوم که همان لایه میانی مخازن پلی اتیلن می باشد به رنگ مشکی تولید می شود و در برابر نور خورشید مقاوم بوده و به گونه ای مانند فیلتر نوری را بر عهده دارد دلیل این که نور خورشید به هیچ عنوان وارد مخازن پلی اتیلن نمی شود

برای اینکه  مخازن ضد جلبک باشد و هم چنین ار استحکام ساختاری بالایی برخوردار باشند معمولا از لایه میانی که به رنگ مشکی می باشد در مخازن پلی اتیلنی سه لایه استفاده می کنند.

لایه سوم

لایه سوم همان لایه داخلی مخازن آب می باشد که معمولاً به رنگ سفید تولید و با آب یا مواد دیگری که قرار است در داخل مخزن قرار دهید ارتباط مستقیم دارد توجه داشته باشید که لایه داخلی هیچ تاثیری بر روی کیفیت مواد یا آب شرب ندارد در نظر داشته باشید که مواد اولیه برای این لایه مورد استفاده قرار می گیرد توسط سازمان غذا و دارو تائید می شود تمامی محصولات موجود در فروشگاه خزر منبع دارای علامت استاندارد و سیب سلامت می باشند.

توجه داشته باشید که شما می توانید مخازن پلی اتیلن را در تک لایه یا سه لایه و یا چهار لایه و پنج لایه تهیه و استفاده کنید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم از مخازن سه لایه پلی اتیلنی استفاده کنید چرا که این مخازن از مزایای بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین شما با تهیه این  مخازن دیگر کیفیت آب شما کاسته نمی شود.

شما میتوانید این مخازن را با گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش عالی از فروشگاه معتبر خزر منبع تهیه کنید توجه داشته باشید که در تولید این مخازن از مواد اولیه مرغوب و استاندارد استفاده شده است تا شما با اطمینان خاطر بتوانید این مخازن را جهت استفاده آب شرب تهیه کنید.

شما میتوانید برای خرید دستگاه کارواش بخار روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =