Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مخزن پلی اتیلن شرکت خزر منبع بندر

مخزن پلی اتیلن شرکت خزر منبع بندر

مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن ابزاری مناسب برای انباشت و نگهداری آب، سیالات سبک و سنگین و انواع متعددی از مایعات شیمیایی سازگار با سازه‌های پلیمری هستند. تولید و ساخت مخازن پلی اتیلن با توجه به استانداردهای داخلی و خارجی با برترین دستگاه‌های روز دنیا و زیر نظر برترین متخصصین این حرفه انجام می‌شود.

چگالی بالای جنس پلیمر به کار رفته در مخزن پلی اتیلن، طول عمر و میزان مقاومت این محصولات در برابر ضربات متعدد را افزایش می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد و انواع مخازن پلی اتیلن تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن (Polyethylene) با نام اختصاری PE در انواع و ظرفیت‌های متعددی تولید می‌شوند. تولید محصولات پلیمری طی فرآیند Polymerization و بر اثر فعل و انفعالات مولکولی در دو حالت گرما نرم و گرما سخت انجام می‌شود. مخازن پلی اتیلن در رده گرما نرم و با قابلیت ذوب‌شدگی در درجه حرارت بالا قرار می‌گیرند.

جنس چند لایه تانکرهای پلی اتیلن، جلوگیری از ورود نور به مخازن برای ممانعت از تشکیل جلبک، پایداری در برابر اشعه UV و استفاده از مواد درجه یک و مرغوب برای نگهداری آب آشامیدنی، میزان استقبال مشتریان از تانکرهای پلی اتیلن را به نحو چشمگیری افزایش داده است.

مواد اولیه در دسترس، سهولت در حمل، کاربری آسان و بسیاری قابلیت‌های دیگر، امکان استفاده از مخازن پلیمری در صنعت کشاورزی، ساختمان‌سازی، داروسازی، صنایع مرتبط با تولید محصولات غذایی و … را میسر کرده است.

مخازن چند لایه پلی اتیلن شرکت خزر منبع

شرکت خزر منبع بندر با برترین مواد پلیمری، توانایی تولید انواع مخازن پلی اتیلن در گنجایش ۱۰۰ الی ۱۰۰۰۰ لیتر برای مخازن عمودی و ۱۰۰ الی ۱۰۰۰۰ لیتر برای مخازن افقی و زیر پله انبساطی را دارا است.

مخازن تک لایه:

این مخازن از یک لایه پلی اتیلن و عموماً با رنگ سفید تولید می‌شوند. به دلیل عبور نور خورشید از مخازن چند لایه، عموماً استفاده از این تانکرها برای نگهداری طولانی‌مدت آب آشامیدنی توصیه نمی‌شود. مخازن پلی اتیلن تک لایه جهت نگهداری مواد شیمیایی و حمل آسان مایعات به راحتی قابل استفاده هستند.

مخازن سه لایه:

مخازن سه لایه از دیگر محصولات پرطرفدار و کاربردی شرکت خزر منبع بندر به حساب می‌آیند. این مخازن در سه لایه و با کیفیتی مرغوب تولید می‌شوند. نخستین لایه از مخازن پلی اتیلن سه لایه از رنگ سفید و با قابلیت پایداری در برابر اشعه UV تشکیل شده است. استفاده از رنگ مشکی در لایه دوم مخازن سه لایه، ضمن جلوگیری از ورود نفوذ نور خورشید مانع از تشکیل جلبک در بخش داخلی مخزن می‌شوند.

مخازن چهار لایه:

یکی دیگر از تولیدات پلیمری شرکت خزر منبع بندر مخازن پلی اتیلن چهار لایه هستند.

    • جلوگیری از نفوذ نور خورشید در حدود ۱۰ درصد توسط لایه داخلی
    • افزایش ضخامت مخزن جهت ارتقای مقاومت در برابر ضربات
    • استفاده از لایه ویژه برای حفظ تازگی آب ذخیره شده در مخزن

شایان ذکر است که مخازن چهار لایه شرکت خزر منبع بندر در کلیه سایزهای افقی و عمودی تولید می‌شوند.

انواع مخازن پلی اتیلن خزر منبع بندر

مخازن افقی

مخازن افقی شرکت خزر منبع در طول، عرض و ارتفاع متفاوت و در قالب اشکال استوانه‌ای تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که نصب مخازن افقی می‌بایست در مکانی صاف و مسطح و بدون تحرک انجام شود.

مخازن عمودی

مخازن عمودی شرکت خزر منبع بندر به شکل استوانه‌ای و در ساده و قیفی تولید و در دسترس مشتریان محترم قرار می‌گیرند. نصب مخازن عمودی مستلزم زمینی صاف، بدون تحرک و ایمن است.

مخازن زیر پله ای

مخازن زیر پله‌ای به‌عنوان یکی دیگر از تولیدات پلیمری شرکت خزر منبع بندر محسوب می‌شوند. این مخازن در گنجایش ۱۰۰۰ لیتری زیر پله‌ای، ۵۰۰ لیتری مکعبی و ۱۰۰۰ لیتری مکعبی و در طول، عرض و ارتفاع مختلف تولید می‌شوند.

شایان ذکر است که ارتباط مستقیمی بین ظاهر مخازن پلی اتیلن و نوع کاربریشان از سوی مشتریان وجود دارد. انتخاب مناسب، نصب دقیق و رعایت نکات ضروری در استفاده از هر یک از مدل‌های مخارن پلیمری در میزان مقاومت و طول عمر این محصولات تأثیرگذار است.

شرکت خزر منبع بندر با اطمینان از مرغوبیت تولیدات پلیمری خود ضمن فرآیند فروش، گارانتی کیفیت کالا را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشاهده و خرید کلیه تولیدات پلیمری شرکت خزر منبع به راحتی برای مشتریان حضوری و آنلاین (اینترنتی) امکان‌پذیر شده است. قیمت مناسب مخازن پلی اتیلن به نسبت سایر مخازن از جنس‌های دیگر، امتیازی ویژه برای خرید این محصولات پلیمری به حساب می‌آید.

در نظر داشته باشید که با اعلام شیوه استفاده و نوع مواد جهت ذخیره‌سازی در مخازن پلی اتیلن در هنگام خرید، از مشاوره متخصصین شرکت خزر منبع بندر برای برخوردار از انتخابی دقیق و درست بهره‌مند می‌شوید.

جهت سفارش و خرید دستگاه کارواش بخار روی لینک کلیک کنید.

جهت سفارش و خرید مخزن آب روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =