Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ساخت انواع مخزن کامپوزیت یکپارچه

ساخت انواع مخزن کامپوزیت یکپارچه

مقاله ای درباره ساخت انواع مخزن کامپوزیت یکپارچه سایت خزر منبع فروش انواع دستگاه کارواش بخار در تهران

بررسی مشخصات مخزن کامپوزیت یکپارچه

همان طور که می دانید کامپوزیت یک فاز زمینه و یک فاز پرکننده دارد و از این یک فاز پرکننده در فایبرگلاس ها به عنوان فیبر های شیشه استفاده می شود و در حال حاضر مخازن کامپوزیتی توانستند از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار باشند و به راحتی جایگزین مخازن فلزی و بتنی شود یکی از مزایای مخزن کامپوزیت یکپارچه ضد خوردگی آن می باشد یعنی در برابر رطوبت و شرایط جوی بسیار مقاوم است البته در نظر داشته باشید که این مخازن کامپوزیتی یکپارچه در برابر مواد شیمیایی خورنده مانند اسید ها نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند شما می توانید از مخازن کامپوزیتی یک پارچه در ذخیره سازی آب آشامیدنی استفاده نمایید هم چنین مخازن کامپوزیتی یکپارچه از طول عمر بالایی برخوردار می باشند و از مقاومت مکانیکی نسبت به وزن مخزن برخوردار می باشد.

توجه داشته باشید که مخازن کامپوزیتی یکپارچه به صورت عایق حرارتی عمل می کنند که اگر مایعی مانند آب آشامیدنی در داخل آن نگهداری شود خنک نگه داشته می‌شود و هم چنین یکی دیگر از مزایای مخزن مقاومت در برابر فشار های هیدرواستاتیک به خاطر لایه گذاری ها این مخازن می باشد.

یکی از مخازنی که در مجموعه خزر منبع به صورت یکپارچه درخشان طراحی و تولید می شود معمولا مخازن کامپوزیتی می باشند که شما می توانید جهت استفاده تهیه نمائید.

توجه داشته باشید که این مخازن کامپوزیتی یک پارچه استوانه ای به صورت دو جزء می باشد اما مخزن کامپوزیتی یکپارچه مکعبی معمولاً از ورق های پیش ساخته تولید می شوند که توسط اتصالات جوشی grp مخزن یکپارچه کامپوزیت ایجاد می شود.

سفارش انواع مخزن کامپوزیت یکپارچه

یکی از ویژگی های مخازن کامپوزیتی استفاده از صفحه های یکپارچه در طراحی و تولید این مخازن می باشد که باعث ایجاد مقاومت بالا در برابر باد و زلزله و .. می شود و همچنین باعث می شود تا مخازن کامپوزیتی از طول عمر بالایی برخوردار شوند.

بهتر است بدانید که مخازن کامپوزیتی یکپارچه‌ای معمولاً از جنس فایبرگلاس تولید و عرضه می شوند و تنها به دو شکل استوانه ای و مکعبی می‌توانید تهیه نمایید.
توجه داشته باشید که معمولاً کامپوزیت از سه مواد فلز و پلیمر و سرامیک که با هم ترکیب می شوند تولید می شود و وجود این سه مواد باعث شده است تا اجزای مخزن کامپوزیت یکپارچه خواص شیمیایی خود را به راحتی حفظ نمایند.

مزایای مخزن کامپوزیت یا فایبرگلاس

یکی از مزایای مخازن کامپوزیت یا فایبرگلاس استفاده از متریال با کیفیت در ساخت و تولید این مخازن می باشد هم چنین طول عمر طولانی و ضد الکتریسیته ساکن بودن نیز از مزایای مخزن کامپوزیتی می باشد هم چنین این مخازن در برابر مواد شیمیایی خورنده و فرسایش محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است.

ظاهر مناسب و هم چنین ایمنی بسیار بالا و مقاوم بودن در برابر حریق همچنین سبک بودن این خازن و غیره از مزایای دیگر این مخازن می باشند.

یکی از مزایای مهم مخازن کامپوزیتی برخورداری از قابلیت ضد یووی می باشد همچنین می توان به شدت گرمای کم و نارسانایی الکتریکی و صاف و صیقلی بودن سطوح مخزن همچنین عایق گرما بودن و غیره نیز اشاره کرد.

مخزن کامپوزیت استوانه ای

این مخازن دارای قابلیت ذخیره سازی هر متر مکعب آب را دارد و همچنین فشار را تا ۳۰ بار می تواند تحمل کند این مخازن دارای ضمانت ۲ سال می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده از این مخازن استفاده نمایید پوشش بدنه مخازن کامپوزیت استوانه ای معمولا از فیلامنت و ایندینگ تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

مخزن کامپوزیت مکعبی

یکی از گزینه های مناسب مخازن برای ذخیره سازی حجم بسیاری از اب و یا مایعات دیگر مخازن کامپوزیت مکعبی می باشند که این مخازن علاوه بر ابعاد مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همچنین دارای طول عمر و استحکام بالایی می باشند.

بهتر است بدانید که مخازن ذخیره‌سازی آب کامپوزیت مکعبی از جداره قدرتمندی از جنس پنل های کامپوزیت طراحی و تولید می‌شود که این پنل های کامپوزیتی در کنار یک دیگر قرار می گیرند و شما می توانید برای ذخیره سازی آب تا ۳۰۰۰ متر مکعب از این مخازن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =