Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

منابع کویلدار خزر منبع بندر

توضیحات محصول

منابع کویلدار که به دو صورت افقی و عمودی ساخته می شوند جهت تامین آبگرم مصرفی در آپارتمان ها ، هتل ها ، برج های مسکونی ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، کارخانجات و … استفاده می شوند .

در این منابع سیستم تامین گرمایش ، آبگرم یا بخار می باشد که توسط کویل حرارتی که از جنس مس است ، آب داخل تانکر را گرم می کند . کویل های ساخته شده به صورت U شکل می باشند و به آسانی قابل تعمیر و شستشو می باشند . ورق های استفاده شده در ساخت مخزن از جنس کربن استیل است که عملیات گالوانیزه گرم روی آنها انجام می شود . این ورق ها یا از داخل کشور تامین می شود و یا از ورق گالوانیزه گرم خارجی استفاده می شود .

جدول مشخصات فنی و مدل های منابع کویلدر خزر منبع بندر:

 

منابع کویلدار چیست؟

منابع کویل دار مخزنی است که برای تامین آب گرم بهداشتی استفاده می شود . در این منبع چندین شاخه لوله مسی رفت و برگشتی وجود دارد که  آب گرم یا بخار خروجی بویلر به کمک پمپ سیرکولاتور در لوله های مسی جریان پیدا می کند و  آب درون منبع در تماس با لوله های مسی بصورت غیرمستقیم گرم می شود.

به بیان ساده تر منبع کویل­دار یک مخزن تهیه و ذخیره­ آبگرم مصرفی است.

منبع کویل دار ایستاده:

این منبع همانطور که از نام آن پیداست بصورت ایستاده  در ظرفیت های 200 لیتر تا 10000 لیترساخته می شود .در این منبع ها کویل آن در قسمت پایین بصورت افقی درون مخزن نصب می شود . در این نوع از منابع به دلیل افزایش فشار در قسمت انتهای مخزن باید ضخامت عدسی پایینی ، بیشتر از ضخامت بدنه انتخاب گردد.

منبع کویل دار افقی:

این منبع بصورت خوابیده در ظرفیت های 200 لیتر تا 10000 لیتر  بدون هیچ پایه و نگهدارنده ای ساخته و به مصرف کننده عرضه می شود . در زمان نصب منبع کویلی متناسب با محل قرارگیری پایه و نگهدارنده مناسب تهیه می گردد. در منبع کویل دار افقی به دلیل فشار نسبتا ثابت ، تمامی سطح داخل منبع با سایز ثابت و ضخامت ورق معین انتخاب می گردد.

شایان ذکر است منابع کویل دار افقی و عمودی از نظر کارایی و استفاده تفاوتی باهم ندارند فقط نوع  ایستاده آن به دلیل اشغال فضای کمتر مورد توجه بیشتری  قرار گرفته است.

برای مشاهده دیگر محصولات فلزی خزر منبع اینجا کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

ظرفیت

300 تا 10000 لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منابع کویلدار خزر منبع بندر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =