Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مخازن در هنگام کرونا باعث انتقال بیماری هستند؟ آیا باید نگران بود؟

مخازن در هنگام کرونا باعث انتقال بیماری هستند

مخازن در هنگام کرونا باعث انتقال بیماری هستند؟ در این مقاله به بررسی ویروس کرونا ورابطه آن با مخزن آب می پردازیم.

ویروس کرونا که نزدیک دو سال است مهمان تمام جهان شده است و از ویروس های خطرناک به شمار می رود ما در این مقاله سعی کردیم انتقال ویروس کرونا از طریق مخازن آب را که آیا امکان پذیر است یا خیر و غیره را برای شما ذکر می کنیم تا برخی از نگرانی های شما را برطرف کنیم.

آیا ویروس کرونا از طریق آب شهری و استخرها قابل انتقال است؟

توجه داشته باشید که باید برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا آب شهری و استخر ها به طور مرتب کلر زنی شود که در این صورت اگر به طور مناسب انجام شود امکان انتقال ویروس از طریق آب استخرها وجود ندارد

توجه داشته باشید که در کشور ما و کشورهای دیگر در سیستم آبرسانی برای آشامیدن از کلر برای ضدعفونی کردن آب استفاده می کنند پس به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد.

نکاتی برای جلوگیری از آلوده شدن آب مخزن ذخیره سازی آب به ویروس کرونا

با توجه به شرایط خشک سالی موجود در کشور بسیاری از مردم برای تامین آب مورد نیاز خود از مخازن ذخیره سازی استفاده می کنند اگر شما از آب شهری برای ذخیره در مخزن استفاده کنید کلر نیز در آب وجود دارد که به مخزن وارد می شود. که کلر یکی از مواد اصلی برای مبارزه با میکروب ها و ویروس ها می باشد شما حتماً باید از بسته بودن درب مخزن ذخیره سازی آب خانگی مطمئن باشید البته در نظر داشته باشید که مخازن آب که در فروشگاه ما وجود دارند معمولاً از درب هایی تولید شده اند که به راحتی شما می توانید آن را محکم ببندید و کلر موجود در داخل آب دچار تبخیر نخواهد شد و می تواند از آب داخل مخزن در برابر ویروس کرونا را محافظت کند.

توجه داشته باشید تا به الان گزارشی از انتقال ویروس کرونا در آب آشامیدنی نشده است آب را در سیستم آبرسانی شهری تمامی کشورها ضد عفونی می کنند و بعد برای استفاده به دست مردم می رسد که با این کار ویروس کرونا به طور کامل در آب از بین می رود.
اگر شما از استخر و جکوزی استفاده می کنید باید به طور مرتب آب داخل استخر تعویض و ضدعفونی شود شما می توانید ویروس کرونا به طور کامل از بین ببرید یا آن را غیر فعال کنید.

انتقال ویروس کرونا از طریق سیستم فاضلاب

انتقال ویروس کرونا تا به الان گزارشی نشده است و هیچ مدرکی وجود ندارد اما سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که انتقال ویروس کرونا از طریق فاضلاب امکان پذیر و بسیار کم می باشد.

توجه داشته باشید که شما اگر از مخازن ذخیره آب در منزل یا برای استفاده های دیگر مانند کشاورزی و صنعتی استفاده می کنید برای جلوگیری از منتقل شدن ویروس کرونا به داخل آن درب مخزن را به خوبی ببندید و همچنین اگر از آب شهری استفاده نمی‌کنید برای پر شدن مخزن حتماً مقدار کلر را در داخل مخزن بریزید این کلر باعث می شود تا تمامی ویروس های موجود در آب از بین برود یا غیرفعال شود اما در نظر داشته باشید که استفاده از کلر نیز باید به مقدار مصرف توجه کنید و بیش از حد نباید کلر به آب افزوده شود ما در تولید مخازنی که در فروشگاه ارائه می دهیم به گونه ای بوده است که به راحتی بسته و محکم می‌شوند و از بسته های جهت محکم تر شدن و بستن درزهای مخازن ذخیره سازی آب استفاده شده است.

 

در نظر داشته باشید که شما می توانید با توجه به راهنمایی هایی که همکاران ما در اختیار شما قرار می دهند از آلوده شدن آب داخل مخزن خود جلوگیری کنید متاسفانه ویروس کرونا گرفته است هنوز از بین نرفته است پس سعی کنید در نگه داری و محافظت از مخازن ذخیره آب از شیوع و گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنید در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به مخازن ذخیره آب می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین اقدام به خرید کنید در صورت نیاز به مشاوره نیز در هر زمانی که نیاز به مشاوره داشتید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *